Ga naar het forum
pokerlegislatie bui...

Meldingen
Alles wissen

pokerlegislatie buitenland

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
548 Weergaven
duvel666
Elite Grinder

hallo,

Gezien pokerstrategy wereldwijd actief is en vele community's telt is het hier waarschijnlijk de beste plaats om even te vragen of jullie een klein overzicht hebben mbt de pokerlegislatie in onderstaande landen...

In Gibraltar zitten jullie toch met een mooie mix aan nationaliteiten en vermoedelijk hebben jullie als een van de enigen een vrij mooi overzichtsbeeld van de huidige (en toekomstige situatie).

en zo ja, of jullie de belangrijkste zaken mbt deze landen even kunnen aanstippen.

Ik bedoel hier o.a. mee of er een open markt of gereguleerde markt is, is poker legaal toegestaan?, taxatie van pokerinkomsten?, .com markt of nationale sites(+eventuele bijzonderheden zoals cashbonussen toegestaan of niet?,nnationale of wereldwijde playerpool, etc ...)

Sommige zaken weet en merk ik uiteraard zelf ook, maar graag wens ik volledig geïnformeerd te zijn alvorens op het eind van januari definitief mijn beslissing en verdere zakelijke regelingen te treffen

De landen waar ik graag info over wens zijn :

Spanje
UK
Gibraltar
Hong-Kong

Alvast bedankt,

duvel

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
duvel666 Topicstarter
duvel666
Elite Grinder

tx voor het schematje rené !!

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Graag gedaan uiteraard! _cool:

Voor degenen die ook nog even een overzichtje willen zien uit het laatste nieuws dat we hier een tijd geleden over gepubliceerd hebben:

http://nl.pokerstrategy.com/news/world-of-poker/Pokeren-in-Europa:-een-overzicht-van-de-verschillende-wetgevingen_61158/

Voor degenen met de diamond-status en die Duits spreken is er op het Duitse Diamond forum ook een interessante thread hierover te vinden met veel info: https://www.pokerstrategy.com/de/forum/thread.php?threadid=1466890

Beantwoorden
Citeren