goeiedag,
Graag had ik geweten welke pokersites het gebruik van trackingsoftware niet toelaten? en welke deze dan zijn met de meeste pokerspelers dan?
merci bij voorbaat
goeiedag,
Graag had ik geweten welke pokersites het gebruik van trackingsoftware niet toelaten? en welke deze dan zijn met de meeste pokerspelers dan?
merci bij voorbaat
Voor zover als ik weet hebben ze inderdaad alleen op Unibet tafels waar je anoniem kan spelen. Bij andere rooms is dat voor zover als ik weet niet mogelijk.
Unibet is de enige room inderdaad waar trackingsoftware niet werkt.
Traffic is niet bijzonder hoog. Al moet je het voornamelijk van het cashgamen daar hebben, want aanbod op SNG's (2 en 5 mans) en MTT's is beperkt.
Al waren bij Microgaming netwerk (24h-poker en Poker Heaven(ook op ongame netwerk)) ook altijd anonieme tafels, maar heb er zelf niet meer gespeeld sinds Unibet daar weg is.
Op andere sites heb je inderdaad zoiets als "anonieme tafels" waar je screenname vervangen wordt door bv "Anon1" of "player1".
Toch kun je op de meeste van die sites een HUD gebruiken (al is het dan enkel voor uw huidige sessie)
Unibet daarentegen schrijft geen HH weg naar je pc en ook de info in de chat is beperkt waardoor het importeren van HH of het "scrapen" van de chatvenster onmogelijk is om een HUD te gebruiken.
merci voor de vele info
, vind het toch raar dat zo veel mensen kiezen om liever wel met trackingsoftware te spelen.
Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
merci voor de vele info, vind het toch raar dat zo veel mensen kiezen om liever wel met trackingsoftware te spelen.
Poker is een spel van onvolledige informatie.
Diegene met de meeste informatie heeft dus een "edge" (voordeel) ten opzichte van zijn tegenstander.
Hoe groter je voordeel, hoe groter je winstmarge ten opzichte van diegene die niet over dezelfde informatie beschikt.
bv:
Als je weet dat iemand 100% fold in de BB vs een SB open dan kun je gewoon iedere hand in de SB openen en je zal dus automatisch winst maken.
Je kan dus in princiepe spelen zonder naar je kaarten te kijken in deze situatie.
Dit is een extreem voorbeeld en zal wss ook wel opvallen tijdens een spel waar je geen HUD gebruikt maar ik hoop dat je mijn punt snapt
Ja nadeel van spelen op site die het toestaat is dat mensen ook info over jou krijgen maar goed dit weegt niet op tegen de info die jij weer krijgt over anderen
Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
merci voor de vele info, vind het toch raar dat zo veel mensen kiezen om liever wel met trackingsoftware te spelen.
Waarom vind je dat raar? Ik wil het liefst zoveel mogelijk geholpen worden door software, als dat mij heeft profitabele beslissingen te nemen en uiteindelijk geld te winnen.
op punt van het geldgewin snap ik dit volledig (heb wel nog nooit met software gespeeld maarja), maar ik denk dat je je mss als speler beter wapent tegen het rl spelen als je gewent bent daarzonder te spelen en dus eigenhandig een goeie focus te houden op wie wat doet in welke positie of leaks van andere op te sporen. Kortom ik zeg vanalles om maar te verdoezelen dat ik niet met zo'n program kan werken