Ga naar het forum
Pokerstars kan niet...

Meldingen
Alles wissen

Pokerstars kan niet meer spelen

16 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
8,300 Weergaven
karatsj
PokerStrategist

Ik kan me nog perfect inloggen op stars maar wanneer ik een tafel wil joinen geeft hij aan 'pokerstars biedt geen spellen voor echt geld aan in jouw regio'. Ik ben belg en zit op dit moment in ierland en heb de voorbije maanden hier nog geen last van gehad. Wanneer ik trouwens op deze site zit geeft pokerstrategy als land ip frankrijk aan ?( .

Weet iemand hier een antwoord op help ;(?

Beantwoorden
Citeren
15 reacties
yoshiwa
Elite Grinder

lijkt me duidelijk dat dat het probleem is dan :)

Beantwoorden
Citeren
karatsj Topicstarter
karatsj
PokerStrategist

Kan je een beetje meer info geven aub yoshiwa?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Beetje vreemd dat je ip Frankrijk aangeeft terwijl je in Ierland bent, zoals bekend kun je in Frankrijk niks beginnen met de .com,.eu en .be client van Pokerstars. Daar kun je alleen spelen met de .fr client van PokerStars.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hmm een directe oplossing weet ik hier helaas ook niet voor, maar het probleem wordt in ieder geval door je IP veroorzaakt.

Normaal zou je namelijk wel gewoon op PokerStars.be moeten kunnen spelen vanuit Ierland.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Surf eens naar http://www.whatismyip.com/ en zeg eens welk IP die je komt vertellen.

Beantwoorden
Citeren
zvl
zvl
Oldschool Grinder

Ik had deze week een gelijkaardig probleem.
Zelfde foutboodschap.

Het kan inderdaad zijn in extreme gevallen dat hoewel jij je fysiek in een bepaald land bevind, je eigenlijk op een netwerk in een ander land zit.
Ik werk bijvoorbeeld in Brussel, maar ons datacenter is in Luxemburg. Gevolg is dat ik bijvoorbeeld tijdens de Olympische Spelen of WK voetbal niks gestreamd krijg, want ik ben niet in België. Rotvervelend!!

Het Wifi netwerk (eigenlijk voor bezoekers, haha) van mijn werk is een twijfelgeval. Volgens iplocator bevind ik mij wel in België, maar toch kon ik met de app niet aanloggen.

Ik heb dan een beetje met de (snelle) support van pokerstars gemailed, en die vertelden mij dat ik als Belg:
1. Alleen met de .be app mag (kan) spelen;
2. En alleen in België.
(Je kan als Belg dus niet in Frankrijk met de .com of .eu app spelen)

Mijn probleem is ondertussen wel opgelost, want ik kon thuis wel inloggen op mijn eigen (Telenet) netwerk.
En vreemd genoeg kan ik sindsdien ook via het Wifi netwerk van mijn werk inloggen.

Mijn advies dus aan jou:
1. Gebruik zeker alleen de .be app: http://www.pokerstars.be/nl/mobile/
2. En wees er zeker van dat je op een "Belgisch" netwerk zit.

Beantwoorden
Citeren
zvl
zvl
Oldschool Grinder

In Ierland zal je dus niet kunnen spelen, tenzij je een nieuw niet-Belgisch account aanmaakt.
Maar dat mag niet hé ;)

Beantwoorden
Citeren

Je kan altijd even een mailtje naar pokerstars support sturen met je probleem. Geef daar je huidige ip adres uit Ierland meteen bij misschien kan die bij hun op de safelist oid.

Kan het iig altijd proberen!

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door karatsj
Kan je een beetje meer info geven aub yoshiwa?

pokerstars.be is niet beschikbaar in frankrijk , en voor iedereen die je probeert te localiseren adhv je IP zit je in frankijk , dus dat is het probleem :)

Beantwoorden
Citeren
karatsj Topicstarter
karatsj
PokerStrategist

Ok bedankt voor de reply's, kheb een mailtje gestuurd naar support. Maar voordat ik vertrok heb ik hiervoor nog speciaal de vraag gesteld aan stars of het geen probleem zou vormen dat ik enkele maanden vanuit Ierland zou spelen en zij vertelden mij dat dit geen enkel probleem was en al 3 maanden heb ik hier nu geen last van gehad.
Het is dus idd wrschlk dat mijn ip zich blijkbaar nu in frankrijk bevind ?( (hoop niet dat ik gehackt wordt fzo).

Beantwoorden
Citeren
karatsj Topicstarter
karatsj
PokerStrategist

wtf volgens whatismyip.com zit ik blijkbaar in nederland nu ?(, mijn ip adres gaat helemaal nuts :rage:

Beantwoorden
Citeren
karatsj Topicstarter
karatsj
PokerStrategist

Pokerstars stuurt terug dat mijn account vanuit frankrijk gebruikt wordt en dat dit niet gaat maar wel in ierland dus heb voor de veiligheid gevraagd om men account te blokkeren want dit is allemaal heel vreemd.

Beantwoorden
Citeren
zvl
zvl
Oldschool Grinder

Nee, da's toch niet heel erg merkwaardig. Het zit 'm gewoon in de methode die gebruikt wordt om jou te localiseren: Ofwel de werkelijke locatie, ofwel de locatie van jouw provider.

Die provider kan jouw eigen werkgever zijn die vestigingen heeft in verschillende landen, en zo ook zijn datacenter in een ander land heeft.

Dus aan de hand van de ene methode zit jij in Ierland, en volgens een andere in Frankrijk. Vervelend, maar niet uitzonderlijk...

Beantwoorden
Citeren
karatsj Topicstarter
karatsj
PokerStrategist

Pokerstars is nu aan het uitzoeken maar waarom had ik er de eerste 3 maanden dan totaal geen last van maar pas vanaf enkele dagen geleden?

Beantwoorden
Citeren
TFL999
PokerStrategist

Misschien is je ip-adres veranderd in de tussentijd?

Ik heb, om live tv te kijken in het buitenland, een tijdje een programma op mijn laptop gehad wat er voor zorgde dat het leek of ik een ip had uit een land naar mijn keuze. Dat werkte wel. Misschien werkt dit ook met poker? Wellicht dat er een it-er op het forum zit die je daar mee kan helpen.

Beantwoorden
Citeren