Ga naar het forum
PokerStars Open Pok...

Meldingen
Alles wissen

PokerStars Open Pokerdag 2013 in Utrecht

43 Berichten
17 Gebruikers
0 Reacties
6,595 Weergaven
Orodin
PokerStrategist

Een live pokerdag betekent voor alle pokerspelers een gezellige dag uit, misschien wel een eerste mogelijkheid om in een groter toernooi te spelen en een unieke gelegenheid om andere spelers te ontmoeten die dezelfde passie delen - poker!

PokerStars (PokerStars.be voor Belgen) organiseert op 14 december in Utrecht een gratis Open Pokerdag voor pokerend Nederland. Ook PokerStars Pro Marcel Luske en Team Online-speler Richard “Tzen1” Veenman zullen aanwezig zijn! Het is een open event en iedereen kan zich aanmelden. Wees er wel snel bij, want er zijn maar 150 plaatsen beschikbaar.

Pokeren, community en PokerStars Pro's

Uiteraard zal er in Utrecht gepokerd gaan worden, maar het is tevens een goede kans om andere communityleden te ontmoeten. Laat dus zeker ook even in deze thread weten of jij van de partij bent, zodat het makkelijker is om onderling af te spreken en elkaar te ontmoeten!

Wat kun je verwachten op 14 december en hoe meld je je aan?

Pokeren natuurlijk! Er is in totaal plek voor 150 spelers die een leuke dag aan de pokertafel willen hebben. Er is geen buy-in voor het toernooi en er zijn dus ook geen geldprijzen te winnen. Je strijdt dus om de eer en de bijbehorende bragging rights.

Eten & Drinken
Er moet natuurlijk ook gegeten en gedronken worden. Het eten is gratis en de meeste drankjes zullen dat ook zijn.  Ben je vegetarisch, heb je bepaald specifiek dieet of een voedselintolerantie, geef dit dan aan in je e-mail/aanmelding.

Het pokertoernooi
Het pokertoernooi zal om 14:00 uur starten en zal rond 21:00 uur een winnaar kennen, met tussendoor een pauze om te genieten van het buffet. Als afsluiting van de dag zal er ook een (poker)quiz gehouden worden. De eindtijd van de hopelijk onvergetelijke dag zal rond 22:30/23:00 uur liggen zodat iedereen nog bijtijds naar huis kan. Voor degenen die nog niet goed kunnen schudden: oefen maar vast een beetje, want tijdens het toernooi moeten de spelers aan de tafel zelf delen.

Aanmelden
Omdat er slechts plaats is voor 150 spelers zul je je moeten aanmelden. Aanmelden doe je door een email te sturen naar: opd@reshufflemarketing.com onder vermelding van "Open Pokerdag 2013".

$10,- / €10,- borg
Zodra je je aanmeldt zul je een e-mail ontvangen waarin gevraagd wordt om $10,- / €10,- borg over te maken. Dit bedrag is er puur voor bedoeld om er zeker van te zijn dat de schaarse plekken ook daadwerkelijk gevuld worden door pokerliefhebbers. Kom je naar de dag, dan krijg je dat bedrag na het toernooi ook 100% terug. De borg van spelers die, zonder zich op voorhand af te melden, overblijft komt ten goede van een goed doel, dat door de winnaar van het toernooi mag worden bepaald.

Kom dus allemaal en laten we er samen een geweldige pokerdag van maken!

Samengevat

Naam: Open Pokerdag 2013 – hoofdsponsor PokerStars.
Datum: 14 december 2013.
Tijd: Zaal open 13:00 uur, aanvang toernooi 14:00 uur.
Geschatte eindtijd: Toernooi 21:00 uur – Quiz: maximaal 23:00 uur.
Locatie: Café-restaurant De Korenbeurs te Utrecht (routebeschrijving)
Bereikbaarheid / parkeren locatie: 5 minuten lopen vanaf het Centraal Station Utrecht. Parkeren: Beursplein, meer dan voldoende ruimte.
Deelname: Gratis.
Prijzen: De eer en de bijbehorende bragging rights.
Doel: Een topdag om andere Nederlandse en Belgische pokerliefhebbers te ontmoeten.
Organisatie: Reshuffle Marketing.

Alvast veel plezier allemaal!

Beantwoorden
Citeren
42 reacties
beertie1
PokerStrategist

yheaaa !!! ik ben er hoor

Beantwoorden
Citeren
JinEX
PokerStrategist

zelfde locatie als vorige keer toch??

Beantwoorden
Citeren

Im in!

Beantwoorden
Citeren
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door JinEX
zelfde locatie als vorige keer toch??

Jep, inderdaad! :)

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Vergeet ook niet om je officieel aan te melden via het mailadres in de openingspost! _cool:

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

"geschatte eindtijd toernooi: 21:00"

LEUGENS, voor mij was 't over na 2handen.

Wel lol dat marcel luske erbij is, ik laat dit keer schieten denk ik. Als charlotte v brabander er nou bij was, dan was ik wel heengegaan. :coolface:

Beantwoorden
Citeren

oh gaat nog best snel met de inschrijvingen!

53 aanmeldingen al. Ik ga nu richting Amsterdam dus zal morgen pas weer antwoorden...

Beantwoorden
Citeren

Ben ook wel in denk ik, heb me in ieder geval aangemeld.

Beantwoorden
Citeren

Ik ben er ook

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Varune

Wel lol dat marcel luske erbij is, ik laat dit keer schieten denk ik. Als charlotte v brabander er nou bij was, dan was ik wel heengegaan. :coolface:

KK nh :coolface:

Beantwoorden
Citeren

Net iets meer dan 140 inschrijvingen op dit moment. Zodra ik 150 inschrijvingen heb zal ik aan de reservelijst beginnen.

Beantwoorden
Citeren
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ShirleyA
Net iets meer dan 140 inschrijvingen op dit moment. Zodra ik 150 inschrijvingen heb zal ik aan de reservelijst beginnen.

Bedankt voor de update, Shirley!

Zou je ons (of Rene) even op de hoogte willen houden wanneer jullie op 150 inschrijvingen zitten, zodat we daar naar onze gebruikers ook rekening mee kunnen houden in de informatie die we geven?

Thanks,
David

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Orodin

Bedankt voor de update, Shirley!

Zou je ons (of Rene) even op de hoogte willen houden wanneer jullie op 150 inschrijvingen zitten, zodat we daar naar onze gebruikers ook rekening mee kunnen houden in de informatie die we geven?

Thanks,
David

Ja hoor geen probleem!

Beantwoorden
Citeren
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

Thanks! _thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
pp3772
Poker Player

ik heb ook mail gestuurd ( aanmelden) voor mij en mijn vriendin als er nog plek is.

Beantwoorden
Citeren
beertie1
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Varune

Ook niet helemaal waar je heb dacht ik 3 handen gespeeld folden je niet de 1e hand ?

Beantwoorden
Citeren

En we zitten vol, heb 160 inschrijvingen geaccepteerd ivm afmeldingen en no-shows. Ben begonnen met de reservelijst.

Beantwoorden
Citeren
Orodin Topicstarter
Orodin
PokerStrategist

En we zitten vol, heb 160 inschrijvingen geaccepteerd ivm afmeldingen en no-shows. Ben begonnen met de reservelijst.

Bedankt voor het doorgeven! :)

Beantwoorden
Citeren

Aanwezig!

:D

Beantwoorden
Citeren