Ga naar het forum
PokerStrateeg van d...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PokerStrateeg van de maand juli - Jullie nominaties

33 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
1,958 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Heb jij genoten van iemands blog? Viel jou iemand op die uitstekende en behulpzame posts maakte? Heeft iemand een bepaalde challenge of een project opgezet waar jij met veel plezier aan meedoet of volgt? Vanaf deze maand kun jij iedere maand een van onze leden nomineren voor de verkiezing van PokerStrateeg van de maand.

In deze verkiezing staat de community centraal, dus hebben jullie als community dan ook de mogelijkheid om de genomineerden te bepalen. In de eerste ronde van de verkiezing kun jij in deze thread een lid voordragen dat jou deze maand in positieve zin is opgevallen, dit kan tot uiterlijk 8 augustus. Volgende week wordt er dan gestemd op de leden met de meeste nominaties.

De regels

Om de nominaties soepel te laten verlopen hieronder een kort overzicht van de regels:

• Bij een nominatie van een lid geef je ook kort aan op basis waarvan jij hem/haar nomineert (bijvoorbeeld goede blogs, interessante posts, grote ships, bijdrage aan de community, etc)
  • Je kunt maar 1 iemand nomineren
  • Je kunt jezelf niet nomineren
  • Een genomineerd lid kan zelf aangeven niet verkiesbaar te zijn
  • Het lid dat in de vorige maand verkozen is tot PokerStrateeg van de maand, kan niet genomineerd worden

Nomineer jouw favoriet
Uit de lijst met jullie nominaties selecteren we de leden met de meeste nominaties. Vanaf 9 augustus kan er gestemd worden. De winnaar van de stemming wordt uitgeroepen tot PokerStrateeg van de maand en wij zullen dit lid benaderen voor een interview dat in het nieuws wordt gepubliceerd.

32 reacties
Jayrikh
Oldschool Grinder

NLDPeter: hij reageert op (bijna) elke geposte hand in het SH handbeoordelingsforum. De posts die hij maakt zijn meestal erg duidelijk en helpen de posters een end op weg.

raymond20001
PokerStrategist

Falcone1983, geeft in BSS handbeoordelingsforum veelvuldig zijn visie op handen

Ik nomineer Revenem, voor het perfect organiseren van de FantasyLeague voor onze community. Revenem verzorgt perfecte updates van de WSOP, geeft advies in tactieken en heeft er voor gezorgt dat er dit jaar weer vele leden een leuk extraatje hebben kunnen shippen dankzij de promotie op FullTilt.

Calimero1981.

Waarom?

Als jullie eens wisten wat hij allemaal achter de schermen doet om de community leuker en beter te maken, dan zouden jullie het direct met me eens zijn. Hij is een geweldige teamleader van de moderators, hij is constant bezig met het zoeken naar leuke backdeals, is erg begaan met alles wat er in deze community gebeurt, en is erg gedreven om de community nog beter te maken waar hij denkt dat dat mogelijk is.

Kortom: mijn eerste keuze voor PokerStrateeg van de maand is calimero1981. :f_grin:

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik wil Benjike316 nomineren. Valt me op dat hij de laatste tijd erg behulpzaam is op het forum en vaak vragen beantwoord voor ik er bij ben (en qua reactiesnelheid ben ik niet traag of zo _evil: ). Niet dat hij daarvoor niet actief was maar het viel me op dat hij wat vragen had beanwoord voor ik er bij was.

sjengfred
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door raymond20001

+1

Benjike316
PokerStrategist

Zeezout, voor de geweldige columns :D

Chivaz1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Benjike316
Zeezout, voor het geweldige columns :D

+1

pbijvoet
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door sjengfred

+1

+1

Nivlem
Oldschool Grinder

Ik nomineer ook Revenem voor alle tijd en moeite die hij de afgelopen tijd in de community heeft gestoken met de fantasy poker promotie. Zelfs na de promotie is hij nog hard aan het werk voor de community door aan Full Tilt duidelijk te maken dat de promotie te veel op amerikanen gericht is. Hopelijk zijn de freerolls volgend jaar dus ook voor ons te spelen.

Nogmaals, mijn stem gaat dus naar Revenem!

Mstlc
Oldschool Grinder

Jammer dat je maar 1 iemand kan nomineren, 3 nominaties en 1 vote in uiteindelijke stemming zou ook kunnen ;)

Anyway: Yoghi voor zen run in het WSOP Main Event.

Iedereen kan iemand nomineren, waarna we volgende week kunnen stemmen op de uiteindelijke winnaar ;)

Ik had zelf ook wel meerdere mensen kunnen/willen nomineren, alleen is er dan geen beginnen meer aan straks :)

Revenem
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Ik had zelf ook wel meerdere mensen kunnen/willen nomineren, alleen is er dan geen beginnen meer aan straks :)

Wel, bij deze :P

Ik stel de nominaties erg op prijs, maar ik vind persoonlijk dat ik al genoeg in de bloemetjes gezet ben de laatste tijd. Ik heb ook al een interview gekregen. Ik vind persoonlijk dat deze titel niet echt voor mij bestemd is maar eerder voor iemand die iets meer present en gekend is binnen de community.

Mijn stem gaat hierbij ook naar falcone. Hij heeft mij altijd met raad en daad bijgestaan en het is leuk om hem hier terug te zien. Ik hoop dan ook dat hij de problemen waardoor hij ons vorige keer moest verlaten de baas is, het is een fantastisch speler en persoon :)

PieterT4
PokerStrategist

Wil ik mij ook bij aansluiten.

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
[*] Je kunt jezelf niet nomineren

Boe!

Dan nomineer ik ook Justin. Niet omdat het mijn vriendje is, maar omdat hij naast onzinnige kutposts ook veel behulpzame zinnige post heeft gemaakt, hij goed kan meepokeren op wereldniveau, hij in de maand september een giga cash gaat maken en voor zijn prestaties in het WSOP.
Ik denk simpelweg dat wat hij reeds bereikt heeft een mooi doel van zijn van iedereen in de Nederlandse PS community.

SirVandi
PokerStrategist

Leo voor zijn fantastische blog: Zo effectief mogelijk een succesvolle midstakes player worden.

NLDPeter
PokerStrategist

+1

iamthedanger
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door SirVandi
Leo voor zijn fantastische blog: Zo effectief mogelijk een succesvolle midstakes player worden.

LEO! +1 dikzak!

zazizo
Oldschool Grinder

Blowkonijn, voor zijn knappe moderator werk.