ik heb er nu 10
In totaal maar 7 sng's gespeeld ofzo
Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
Die 27o sidekick heeft me wel al wat centjes gekost![]()
Hmm, dat is natuurlijk niet de bedoeling dat dadelijk iedereen broke is door de Kicks ♠_cool:
Probeer niet al te gekke dingen te doen voor de 72o Kick.. (gewoon 772 floppen)
Hmm vandaag deden ze het niet gek genoeg, programma opgestart en wat gespeeld maar geen enkele kick gekregen terwijl ik toch meer dan 1000 handen gespeeld had. Gisteren deden ze het nog wel
Vraagje: Wanneer worden die extra psp's bijgeschreven?
Edit: Ben er uit, wordt niet getracked via Stars.
Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000
Vraagje: Wanneer worden die extra psp's bijgeschreven?
bij mij was dat instant...
De applicatie kan geen verbinding maken met het PokerStrategy.com netwerk. Moet ik bepaalde poorten open zetten of iets dergelijks?
Een statusbar zou wel leuk zijn bij de kicks als Poker Beginner, Rookie,... Dan weet je ten minste hoeveel handen je verwijderd bent van je Kick
Oorspronkelijk gepost door PhantomR32
De applicatie kan geen verbinding maken met het PokerStrategy.com netwerk. Moet ik bepaalde poorten open zetten of iets dergelijks?
Er was vh weekend een korte downtime op de servers. Waarschijnlijk was dat de oorzaak vh probleem. Heb je het daarna nog geprobeerd?
Als ik dat programma download krijg ik de melding dat het een besmet bestand is?
AVG schijnt het bestand nog te herkennen. Het is iig absoluut geen virus.
Van onze developers:
A false alarm.Please ask to send the file to AVG for analysis:
* Open the History menu and select Quarantine
* Right click "PSC.Tray.exe" and choose "Send for analysis" or something like that.My guess is the more people send the file the quicker AVG adapts.
na de update wil het niet meer starten
Krijg je nog een errormelding bij het opstarten?
Een statusbar zou wel leuk zijn bij de kicks als Poker Beginner, Rookie,... Dan weet je ten minste hoeveel handen je verwijderd bent van je Kick
Dit zal in 1 vd eerste updates erbij komen.
Gisteravond begonnen..Reg al binnen Leuke actie
Goed om te horen. Ga zo door!
Hoe weet je dat je bij de eerste royal flushes hoort die $50 ontvangen, want ik heb net mijn eerste Royal Flush ooit gemaakt!!! Met SideKicks open dan nog :p!
Even wat vraagjes:
- werkt het ook voor FL? FH hitten dan easy shit man!!
- de bonuspunten tellen neem ik aan niet mee voor status?
- neem aan dat de geldprijzen voor heel PS zijn?
Zaterdag een sessie gedaan en er toen niet meer aan gedacht om het te installeren :f_cry:. En nu ga ik pas over weekje weer spelen dus dan vrees ik voor de geldbonussen te laat...... Maar ja wat is nu de kans dat ik nu net deze week een royal krijg of dat mijn quads worden gekraakt :coolface:.
Oorspronkelijk gepost door kennethjeu
Hoe weet je dat je bij de eerste royal flushes hoort die $50 ontvangen, want ik heb net mijn eerste Royal Flush ooit gemaakt!!! Met SideKicks open dan nog :p!
Je krijgt hiervan zometeen een ticket van me.
Hint: gefeliciteerd (met je royal en je prijs!) ♠_biggrin: ♠_biggrin:
Ik speel turbo sng's op stars (met 9 man). Maar heb nog maar twee kicks gehad terwijl ik zeker wel 1k hands heb gespeeld met het programma open.
De twee kicks zijn voor het starten van het programma en het spelen van 1 hand..
Was die ene hand ook gespeeld op Stars in een turboSnG, of heb je toevallig nog ergens een paar handen gespeeld bij een andere pokerroom / of bij cashgames ?