Oorspronkelijk gepost door zvl
Na so was! Schon wieder. Ich glaube ich schließe mich der deutschen Gemeinschaft an…
![]()
Haha, inderdaad een opmerkelijk Duits succes in deze loting
![]()
Maar we mogen qua raffles toch ook niet klagen hoor, lees dit nog maar eens na:
rrroood shipt WPT-package
Je kunt nu ook Zoom Poker spelen met de SideKick ♠_cool:
Meer info: PokerStrategy.com SideKick: Zoom Poker wordt ondersteund
Enjoy!
net geïnstaleerd
maar hij registreert niks
ik was wel al aant pokeren tijdens installatie
pokerstars
ik heb pokerstars wel niet gedownload van jullie site...
verdien ook geen strategy points...
help?
of heeft het met belgië te maken?
Hey Astemblieft,
Helaas werkt de SideKick nog niet voor PokerStars.be omdat de handhistory daar iets anders is en de SideKick deze helaas nog niet herkend. In de toekomst zal dit wel ondersteund gaan worden, maar helaas is het op dit moment nog niet duidelijk wanneer dit precies zal gebeuren omdat ze tot nu toe druk bezig waren met het invoeren van de Franse versie, omdat zij op geen enkele room de SideKick hadden.
Met onze nieuwe nieuwe SideKick Promotie kun je nu $4.000 winnen!
Verzamel de Quads-Kings Kick en je doet mee met de verloting voor het prijzengeld. Meer info vind je in het nieuws:
GL!
Oorspronkelijk gepost door katjoeng
Geinstalleerd :-)
Succes! Nu nog even quads maken, maar dat is niet al te moeilijk toch? ♠_cool:
op de een of andere manier krijg ik hem niet werkend? geinstalleerd en ook kick gekregen voor het starten ervan, maar verder loopt die niet
Speel je toevallig op Stars? Dan kan het zijn dat de overgang naar .eu niet lekker is gelopen. Mocht je op Stars spelen dan moet je even de Stars deinstalleren en vervolgens opnieuw installeren.
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Oorspronkelijk gepost door katjoeng
Geinstalleerd :-)Succes! Nu nog even quads maken, maar dat is niet al te moeilijk toch? ♠_cool:
Nog niet gehad, maar gaat zeker komen denk ik :-)
Ik hoef voor de rest niets te doen om mee te doen met de Quads King kick?
De Sidekick software stuurt dit automatisch naar PS?
Hallo allemaal
Even een vraagje ik speel poker bij betfair en ik zag dat sidekick
daar ook op werkte Ik heb het programma gelijk geinstaleerd Maar nu komt het:het programma sidekick ziet het programma betfair niet. Opgeslagen handen van betfair worden opgeslagen onder gebruikers/local/ P5JavaClientSettings heeft iemand ervaring met betfair ism sidekick.
Alvast bedankt
groeten peter
Nog even ter aanvulling van mijn vorige post partypoker werkt gelijk met sidekick geen problemen mee
Hey Pjerter,
Werkt de SideKick bij Betfair inmiddels al, of heb je nog steeds hetzelfde probleem dat de handen niet herkend worden?
Rene
Sorry voor de laate reactie
Als ik aan het pokeren bent bij betfair doet sidekick niks
Als ik partypoker opstart doet hij het gelijk
Ik weet niet of dit er mee te maken heeft maar de handen van betfair slaat hij op in een mapje met de naam java
Bij betfair kan je dit ook nergens veranderen .
Holdemmanager ziet de handen die ik speel bij betfair gelijk
Heb sidekick al een paar keer opnieuw geinstaleerd maar geen reactie alleen partypoker
Groeten
blijf het proberen (Oplossing ook van harte welkom)
Oorspronkelijk gepost door embe2011
Partypoker wordt ondersteund, waarom WPT dan (nog) niet ????
Komt hier nog verandering in? Wil Sidekick ook gaan installeren....
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Oorspronkelijk gepost door embe2011
Partypoker wordt ondersteund, waarom WPT dan (nog) niet ????Komt hier nog verandering in? Wil Sidekick ook gaan installeren....
Ja er wordt aan gewerkt om ook WPT Poker te ondersteunen. Dit is momenteel in ontwikkeling. Ik durf nog niet precies te zeggen wanneer de ondersteuning live zal gaan, maar dit zal binnenkort in ieder geval gebeuren ♠_cool:
Hey,
Ik heb gemerkt dat sidekick op exact 5000 handen gestopt is met importeren. Ik speel op Everest (getracked) en 888 (niet-getracked). Alles werkte bij beide sites. Ik weet niet hoe lang dat al is, sidekick start automatisch op bij me, en ik hield het niet zo in het oog.
Vandaag wou ik echter eens gaan zien hoe veel 'quads king' badges ik al had, aangezien de promotie vandaag afloopt en ik de laatste dagen zeker 2 keer quads kreeg (ik weet het, lucky me :-) ). Die zijn dus niet geregistreerd...
Ik heb ook HEM1 lopen, maar voordien leek dat geen probleem...
Grtz