Dus... Who's in?
1/2x per week een homegame, hoeft geen grote buyin te zijn maar toch gezellig. Denk dat ik Zeezout wel mee kan tellen zo te horen. Reageer even hieronder als er mensen zijn die mee willen doen.
Dus... Who's in?
1/2x per week een homegame, hoeft geen grote buyin te zijn maar toch gezellig. Denk dat ik Zeezout wel mee kan tellen zo te horen. Reageer even hieronder als er mensen zijn die mee willen doen.
Lijkt mij wel leuk, maar is wel afhankelijk van tijd en mogelijkheden.
1x per week vind ik overigens wel genoeg, maar bij meer interesse kun je natuurlijk ook vaker doen. Hoef tenslotte niet altijd mee te spelen
Lijkt me trouwens ook wel goed idee om een game achteraf te bespreken met wie dat willen. Zo leren we nog eens wat.
Paar basis-afspraken zijn dan overigens wel goed, zoals:
- Niemand is dom, hoogstens zijn spelers minder gevorderd dan anderen.
- Gezelligheid staat voorop
- Van elkaar leren staat daar gelijk aan.
- Buy-in voor iedereen te doen.
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Lijkt me trouwens ook wel goed idee om een game achteraf te bespreken met wie dat willen. Zo leren we nog eens wat.Paar basis-afspraken zijn dan overigens wel goed, zoals:
- Niemand is dom, hoogstens zijn spelers minder gevorderd dan anderen.
- Gezelligheid staat voorop
- Van elkaar leren staat daar gelijk aan.
- Buy-in voor iedereen te doen.
Im in
Speciaal voor pcbeem: 'niemand is dom' houdt hier in dat niemand voor dom wordt uitgemaakt, dus ook gij niet, pcbeem! Jammer, maar dat geheime wapen is dus niet toegestaan
Klinkt als een leuk plan en als jezelf een domme speler wilt laten noemen pcbeem is dat geen enkel probleem ♠_evil:
Leuk initiatief!
Ik doe mee (nog wel afhankelijk van het tijdstip). Eens zien of deze cashgamer in toernooien wat kan bereiken.
Ik wil ook wel meedoen. Heb geen verstand van toernooien. Dus zal wel gaan luckboxen hier en daar...