Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Pokertool.

15 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
624 Weergaven
Frisekea

Ik heb men hier wel eens horen praten over een programma dat het mogelijk maakt om in mini-formaat heel veel tafels tegelijk te spelen.

Ik zou graag willen weten welk programma dat is. Ik kan op dit moment maar 6 tafels op mijn laptop (PC wil max 12) Weet iemand wat ik bedoel?!

Beantwoorden
Citeren
14 reacties
kennethjeu

Enige multitable-tool die ik ken is tableninja. Die is wel enkel voor PP of voor PS... Heb ik zelf spijtig genoeg niet veel aan :(

Beantwoorden
Citeren
Frisekea Topicstarter
Frisekea

Ja die bedoelde ik... ah balen ;(

Beantwoorden
Citeren

tableninja werkt super. Maar in combinatie met Table of Interest is het helemaal geweldig. Even kijken op twoplustwo voor de downloadlink. Hij is nu gratis omdat maker ermee stopt!

Beantwoorden
Citeren
Timmaywin

Originally Posted by Thois
In a desperate attempt for some good karma, I present to you:
Table Of Interest - God Mode Edition

Full version, no restrictions...

You guys have waited long enough now. I don't want to make any money out of this, nor do I want to provide support, so this looks like the right thing to do.

I'm not responsible for any broken features as a result of numerous PokerStars client updates. I haven't tried my software for a long time, so it's up to you to find out if it's still useful. I won't be giving any support, so you guys will have to help each other out.

Some day, I might do some work on the software, but we'll see. TOI will never become open-source, nor will it ever switch owners.

Table Of Interest v2.40 God Mode Edition: http://www.tableofinterest.com/TOI-GodModeEdition.exe

Sorry for waiting so long with this move, I had my reasons.

Enjoy!
Would somebody be so kind and upload Table Of Interest v2.40 God Mode Edition somewhere? The website is down.

Beantwoorden
Citeren
Plompoker

wat doet dit programma precies?

Beantwoorden
Citeren
raymond20001

Oorspronkelijk gepost door Plompoker

proggie brengt telkens tafels naar voren, waar je actie moet ondernemen, en als je klaar ben met een hand, wordt de tafel geminimaliseerd.

Beantwoorden
Citeren
Plompoker

Oorspronkelijk gepost door raymond20001

proggie brengt telkens tafels naar voren, waar je actie moet ondernemen, en als je klaar ben met een hand, wordt de tafel geminimaliseerd.

lol dat klinkt wel nice, is het nog te gebruiken?

Beantwoorden
Citeren

ja hoor werkt echt prima. Erg handig bij 4+ tafels.

Beantwoorden
Citeren
Plompoker

Hmm, als ik de download link gebruik die hier staat zegt mijn virusscanner dat het een onveilig bestand is..

Beantwoorden
Citeren

vreemd mijne zegt er niets over en ik gebruik het nu een tijdje al..

Beantwoorden
Citeren

Hmm, als ik de download link gebruik die hier staat zegt mijn virusscanner dat het een onveilig bestand is..

Gewoon downl met die handel, dat soort programm geeft wel vaker een melding.. Ik heb het ook juist gedownl :)

Beantwoorden
Citeren
Plompoker

Ja, dat zou ik graag willen maar norton gooit het de .exe direct van mijn PC af :(

Beantwoorden
Citeren
Plompoker

Iemand die mij toevallig dit programmatje via skype kan sturen? Ben er zeer nieuwsgierig naar. Skypenaam is ook Plompoker :)

Beantwoorden
Citeren