Ga naar het forum
Pokertrip Juni 2012

Meldingen
Alles wissen

Pokertrip Juni 2012

94 Berichten
33 Gebruikers
0 Reacties
8,131 Weergaven
rogervieri
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door odacha

Oorspronkelijk gepost door Gerv
Ik heb misschien wel interesse maar wie heeft er al toegezegd behalve OP dat ze meegaan?

Tot nu toe: ik, Linkspoten, Briathos, CowboyKoen, Wryzeth en 2 pokerstrategen die niemand kent. (Lees: Hebben account, pokeren, posten nooit, maar zijn wel zeer cool)

En dan nog een enorme waslijst aan geïnteresseerden, die allen zeer graag willen komen, maar moeten kijken hoe ze zitten met school, werk, familie etc.

Ook veel mensen die wachten op andere geïnteresseerden / toezeggingen... :P Regel wat onderling, vraag een beetje rond. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat we een paar mooie weken kunnen volmaken :D

waarom kende ik jullie nog niet toen ik zelf nog studeerde :f_cry:
zal eens kijken of ik een weekje door de 'commissie' kan krijgen, maar weet het antwoord al denk ik....

anyways, jullie heel veel plezier en graag een live ticker (nou ja, live is mss wat overdreven :D ) maar iig een regelmatig verslag met foto's aub!!

_thumbsup:

PS> Macau werd 'm niet??

Beantwoorden
Citeren

Mooi initiatief!
Spijt dat ik niet mee kan gaan! hopelijk zal dit voor de volgende jaren ook gedaan worden!
Succes en veel plezier!

Beantwoorden
Citeren
odacha Topicstarter
odacha
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door rogervieri
waarom kende ik jullie nog niet toen ik zelf nog studeerde :f_cry:
zal eens kijken of ik een weekje door de 'commissie' kan krijgen, maar weet het antwoord al denk ik....

anyways, jullie heel veel plezier en graag een live ticker (nou ja, live is mss wat overdreven :D ) maar iig een regelmatig verslag met foto's aub!!

_thumbsup:

PS> Macau werd 'm niet??

Hehe, je kan het altijd proberen :]

Sowieso dat iedereen regelmatig updates zal posten; inclusief foto's, mooie verhalen en gekste quotes!

Macau is toch wel aan de wat duurdere kant, animo ligt dan logischerwijs wat lager. Staat echter zeker nog op de lijst voor eind 2012!

Beantwoorden
Citeren
odacha Topicstarter
odacha
Oldschool Grinder

Heb btw wat algemene info over de villa in de 3e post geplaatst ;)

Beantwoorden
Citeren

idd 800 euro ophoesten lukt bijna niemand zo maar eventjes..

misschien is het een idee dat er een paar man maandelijks een soort sattelite voor deze pokertrip organiseren. Dan hebben ook de mensen met wat minder geld, de kans om toch mee te kunnen?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Linkspoten
idd 800 euro ophoesten lukt bijna niemand zo maar eventjes..

misschien is het een idee dat er een paar man maandelijks een soort sattelite voor deze pokertrip organiseren. Dan hebben ook de mensen met wat minder geld, de kans om toch mee te kunnen?

Lang niet gek. :rolleyes:

Beantwoorden
Citeren

pp en stars das wel nice :) dan toch de flaptop mee :)

Beantwoorden
Citeren

Zoveel grind je toch niet als je daar bent denk ik, wordt meer bier drinken en feest vieren. ;)

Beantwoorden
Citeren

Wow wat een cool idee! En wat een mooi zwembad!

Beantwoorden
Citeren

vast nie maar maybe ook s wel wa tafels open

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door yasminn

vrouwen zijn ook toegelaten hoor :D

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door oscaar10

Oorspronkelijk gepost door yasminn

vrouwen zijn ook toegelaten hoor :D

Alleen als ze niet zeuren obv. :]

Beantwoorden
Citeren

Haha nou het lijkt me inderdaad wel leuk, maar denk niet dat ik zin heb om in een huisje te zitten met allemaal mensen die ik niet ken :P Desalniettemin ziet het er echt supermooi uit! (Of kijk ik iets te rooskleurig omdat het hier zulk kutweer is? :P)

Beantwoorden
Citeren
Gerv
Elite Grinder

Hmm ik weet dat VPN op Stars//Party niet zo goed idee is maar what about iPoker en andere netwerken met skins?

Bedoel rake is belachelijke op die fransoze croissant websites :facepalm:

Beantwoorden
Citeren

Bedoel rake is belachelijke op die fransoze croissant websites :facepalm:

lol :D

Beantwoorden
Citeren
Gerv
Elite Grinder

Ben waarschijnlijk wel in voor 2 weken, wil alleen wel dat iemand mij ophaalt sinds ik geen drivers license heb :f_biggrin:

En kan Paleo ontbijt//avond eten geregeld worden? Een franse huismeisje mag ook :coolface:

Beantwoorden
Citeren

Sorry gasten, erg lame maar ik ga toch niet mee.

Mn vriendin heeft me overtuigd dat t nie al te slim is timingwise.
Ga per 1-6 net fulltime pokere en als ik dan met jullie en erna met vriendin vakantie ga vieren en erna ff kut run kan ik weer lekker gaan solliciteren :facepalm:
Moet nml wel hypotheek enzo op zien te brengen, lijkt me verstandiger zo weinig mogelijk risico te nemen in t begin.

Als dit volgend jaar is wil ik hws wel mee omdat t echt een erg tof plan is, maar dan heb ik dus als t goed is nie meer zoveel risico :)

Beantwoorden
Citeren
odacha Topicstarter
odacha
Oldschool Grinder

Ben waarschijnlijk wel in voor 2 weken, wil alleen wel dat iemand mij ophaalt sinds ik geen drivers license heb :f_biggrin:

En kan Paleo ontbijt//avond eten geregeld worden? Een franse huismeisje mag ook :coolface:

Kan allemaal geregeld worden! :P

Beantwoorden
Citeren
odacha Topicstarter
odacha
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
Sorry gasten, erg lame maar ik ga toch niet mee.

Mn vriendin heeft me overtuigd dat t nie al te slim is timingwise.
Ga per 1-6 net fulltime pokere en als ik dan met jullie en erna met vriendin vakantie ga vieren en erna ff kut run kan ik weer lekker gaan solliciteren :facepalm:
Moet nml wel hypotheek enzo op zien te brengen, lijkt me verstandiger zo weinig mogelijk risico te nemen in t begin.

Als dit volgend jaar is wil ik hws wel mee omdat t echt een erg tof plan is, maar dan heb ik dus als t goed is nie meer zoveel risico :)

Je kan toch 1 week langskomen dan?? Dat heeft minder impact.

Beantwoorden
Citeren
ZeteMKaa
PokerStrategist

Je kan ook gewoon remote control open gooien op je PC thuis en dan via RDP of Teamviewer gewoon lekker vanuit je home station spelen ;)

Beantwoorden
Citeren