Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Pokervrouw

57 Berichten
20 Gebruikers
0 Reacties
6,844 Weergaven

Beste vrouwen,

Pas geleden heb ik ook al gepost over dit onderwerp, maar nog steeds niet genoeg antwoorden van vrouwen gehad helaas!

Ik wil graag weten wat Fatima als pokervrouw heeft bijgedragen aan vrouwen.
Heeft zij ervoor gezorgd dat je je meer geaccepteerd voelt in de pokerwereld? Of heeft ze je juist geïnspireerd om te gaan pokeren?

Van dit onderzoekje wil ik graag een artikel schrijven:)

Alvast bedankt!

Groetjes,
Melanie Groen

Beantwoorden
Citeren
56 reacties
Moderator
pcbeem

Hey Melanie,

Ik ben geen vrouw dus daar kan ik je niet verder mee helpen _evil:.

Maar ik heb wel de thread even verplaatst naar een ander subforum aangezien dit geen blog is.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

:heart: Ad.

Ik denk dat er maar weinig vrouwkes hier door Fatima zijn aangezet om te pokeren, maar uiteraard kan ik er niet over oordelen.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Mwah, ik denk dat het wel enige invloed zal hebben, al wordt dat waarschijnlijk gedempt door het genuil van mannelijke pokerspelers dat vrouwen niet kunnen pokeren.

Er wordt over het algemeen vaak denigrerend gedaan over vrouwen in poker, maar ik denk niet dat dat terecht is. Er zijn gewoon meer mannelijke pokerspelers en die voelen zich graag het haantje.

Ik denk dat het goed voor poker is wanneer vrouwen ook laten zien dat ze kunnen pokeren en dat de verhouding goed/slecht bij vrouwen niet anders zal zijn dan bij mannen.

Fatima is volgens mij (nog) geen topspeler, maar dat geldt ook voor veel mannelijke pro's.

Beantwoorden
Citeren

Ehhh...
Denigrerend?

Het enige wat ik ooit over vrouwelijke poker spelers heb gehoord zijn dingen zoals "Oeh die ziet er lekker uit", "Ja die zou ik keihard doen" en de beste "Holy shit ik wist niet dat zulke dikke tieten bestonden".

Maar denigrerende dingen heb ik echt nog nooit gehoord.

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF

Heb jij in Heemsker gewoond?

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

onmybike, waar ben je? ze vraagt meningen van vrouwen.
:coolface:

Beantwoorden
Citeren
kalakaja

ik denk niet dat je onderzoek veel levensvatbaarheid heeft want de melo lijkt me eerder aangetrokken door pokerstars om de standaard doelgroep aan te spreken en wtf heeft ze uberhaupt ooit gedaan voor vrouwen. tevens ben je ook de verkeerde plek met je vraag vrees ik maar wie weet saved OMB de thread

Beantwoorden
Citeren

Denigrerend? Als ik zie wat xXShinryuuXx hier schrijft dan wordt er idd denigrerend gedacht en gepraat over vrouwelijke spelers.

De vrouwen willen hier toch echt wel als pokerspeler gezien worden, en niet als sexobject. Natuurlijk zijn looks goed voor het imago, maar op het pokerfront gaat het om het spel.

Ook ik zie graag een mooie vrouw, maar zal haar als pokerspeler respecteren als we aan de tafel zitten.

Ik hoop dat er meer vrouwen de weg naar de tafel weten te vinden, en dat ze ook goede successen boeken (alleen niet tegen mij natuurlijk :coolface: )

Veel succes met je onderzoek Melanie, en veel succes aan de tafels. Ook veel plezier toegewenst op het forum!

Greets!

Beantwoorden
Citeren
Rogier

1 van de weinige vrouwen die resultaten heeft (V.Selbst) kan je over discussieren in hoeverre dat een vrouw is

sample variance?

Beantwoorden
Citeren
kalakaja

ze is ook de enige die hard crushed in tegenstelling tot al die one timers (ook mannen)

http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=68149

Beantwoorden
Citeren

Ik ben een vrouw en ik speel soms poker... Ik kan niet zeggen dat ik goed ben, maar dat was de vraag ook niet geloof ik. Voor mij heeft het niets veranderd dat Fatima is gaan pokeren (toen ik begon speelde ze nog niet, of wist ik er in elk geval nog niet van).

Verder maak ik als ik soms live speel met mensen die me niet zo goed kennen graag gebruik van het imago dat vrouwen niet kunnen pokeren. Vaak maak ik in het begin van een toernooitje (in de kroeg) als de kans zich voordoet een paar heel rare moves (bijvoorbeeld een heel vreemde betsize) om dit te bevestigen. ;)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Rogier
1 van de weinige vrouwen die resultaten heeft (V.Selbst) kan je over discussieren in hoeverre dat een vrouw is

sample variance?

Mwah er is ook zo'n Finse chick...niet echt bekend. Kan vrij goed MTTs spelen. Niet uber geil maar ik vind d'r wel wat hebben en ik zou haar keihard doen. Oh en die ene die MTTs online grind. Naam vergeten. Dikke tieten, bangs, dikke kont. Echt mijn type. Best wel bekend. Ofc ze zijn niet zo sick goed als Selbst, maar die zit ook wel meteen op Ivey niveau.

lol @ Robbie. Ja, al die geile gesponsorde wijven kunnen zeker allemaal goed pokeren? Please, meer dan sexobjecten zijn het 9 vd 10 keer gewoon niet. Als ze anders gezien willen worden moeten ze misschien iets nuttigs doen ipv sponsorship eruit slepen puur door uiterlijk.

Beantwoorden
Citeren
12disciples

Misschien kun je ook iets intelligents zeggen over die Finse, dan weten we het misschien wel over wie je het hebt.

Beantwoorden
Citeren
kalakaja

Obrestad? zou dr ckr ook doen

Beantwoorden
Citeren
12disciples

Kleine tip voor de jongens met een hele grote auto: poster met punaise!!!!

Beantwoorden
Citeren
12disciples

Toch jammer, dat er alweer een serieus bedoelde thread wordt vergald door een stelletje sexueel gefrustreerden.

Beantwoorden
Citeren

Ik ben niet sexueel gefrustreerd.

Ik ben variance gefrustreerd.

EDIT:
Idd Annette Obrestad.

Beantwoorden
Citeren
12disciples

De manier waarop jij praat is: schaamteloze reclame voor jouw sexuele frustratie!

Beantwoorden
Citeren

Variance frustratie!

Beantwoorden
Citeren