Ga naar het forum
Probleem Opgelost!!...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Probleem Opgelost!!!

9 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
738 Weergaven
JinEX
PokerStrategist

Account weer terug :P

8 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey JinEX,

Dat valt moeilijk te zeggen voor ons.
Misschien is er op enige manier een verband gevonden tussen jou en de account van je tegenstander.

Je kunt het beste even contact opnemen met de support van PartyPoker en om opheldering vragen. Zij zullen je wel kunnen vertellen waarom de account tijdelijk geblokkeerd is en hoe lang dit nog duurt.

Hou ons even op de hoogte zodra je meer weet!

JinEX Topicstarter
JinEX
PokerStrategist

net gebeld naar dat nummer van partypoker
die gast zegt dat mijn account permanent geblocked is WTF!!!
omdat ze vonden dat die speler waarmee ik speelde zijn geld aan mij ging verlieze
wat een bull***

en die gozer zegt dus dat ik niks kan doen en mijn account nooit meer terug krijg en dat ik ik de toekomst ook geen account meer moet maken bij partypoker

TimPS
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door JinEX
net gebeld naar dat nummer van partypoker
die gast zegt dat mijn account permanent geblocked is WTF!!!
omdat ze vonden dat die speler waarmee ik speelde zijn geld aan mij ging verlieze
wat een bull***

en die gozer zegt dus dat ik niks kan doen en mijn account nooit meer terug krijg en dat ik ik de toekomst ook geen account meer moet maken bij partypoker

Ben je wel zeker dat je hem goed verstaan hebt? Want dat slaat natuurlijk nergens op :P

Dat slaagt echt nergens op :tongue:

wtf

gelukkig heb ik voor fulltilt gekozen voor mijn startkapitaal

$300 naar de klote wel zuur man

JinEX Topicstarter
JinEX
PokerStrategist

die man zei dus dat het permanent geblocked is omdat ze het verdenken dat er fraude werd gepleegd omdat ze vonden dat die gozer expres aan mij verloor

en zei tege die man zovan kijk naar die handhistory en ik zei tege hem dat die speler aggressief speelde want soms callde hij met niks en ging veel blufde maar die mannetje van partypoker zei dat ze vonde dat die speler expres geld aan mij aan het geve was

dit vond ik egt stupid, wtf dus als er een fish in de game zit en snel al zijn geld verliest met domme zette is dat fraude?? wtf

hij ging all in met 3 azen en ik callde met een flush
waarna hij begon te schelde enzo en het was toevallig een nederlander want eerst zat hij te schelde in het engels en opeens ook gvd en dergelijke

ik weet niet of het komt doordat hij ook NL is en dat ze het daarop verdenke
maar die mannetje aan de telefoon zei dus dat ik gewoon mijn geld en account kwijt ben en dat er weinig aan te doen is
en dat als ik in de toekomst een account aanmaak dat die dan wordt geblocked want je mag geen 2 accounts hebbe

nou ik zal nooit daar een 2e account aanmaken na dit

Netraider
PokerStrategist

Wellicht verdenking van chipdumping & dus fraude. Stel dat jullie beide bv. "toevallig" lid zijn van PokerStrategy en dat jullie toevallig dan NL50 HU speelden met een BR die dat BRM-technisch niet toelaat, (en mss zelfs toevallig van hetzelfde land zijn ook), dan is het vrij gemakkelijk te concluderen dat er fraude gepleegd werd. Ik zeg niet dat dit het geval is hé. Het kan ook écht toeval zijn.

Als er echt sprake is van een misverstand, dan denk ik wel dat je je case kunt verdedigen door bv. aan te tonen dat je regelmatig die limieten speelt, dat de handhistory logisch is, ... Je kunt ook jullie PTR profiles opzoeken en vergelijken, en hen vragen of ze een ID-check willen doen.

Ik geloof echt niet dat ze gewoon "njet" zeggen en totaal niet willen luisteren naar een klant. Dan moeten ze wel erg overtuigd zijn dat er iets mis is.

Rogier
Oldschool Grinder

dwz dat t van jullie beiden 1e keer is dat je hu speelt, en dat t gewoon veel op chipdumping lijkt.

handhistories please :Pdat toont dat dat wel aan wss