Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Profit

9 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
1,329 Weergaven

Kan iemand verklaren waarom ik op sites als PKR en 888 winstgevend speel,en op sites als Full Tilt en Pokerstars alleen maar verlies,terwijl ik dezelfde tactiek gebruikt.

Op sites als Pokerstars en Full Tilt verlies ik 80-20 handen zo vaak op de river,terwijl het op sites als PKR en 888 totaal het tegenovergestelde is.

Heeft iemand hier ook ervaringen mee?

Ik beweer niet dat die sites rigged zijn maar het zet je toch wel aan het nadenken of die sites wel te vertrouwen zijn.

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
blowkonijn
Oldschool Grinder

meer vis op 888 en pkr en geen pokerschool zoals op stars. :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het kan misschien anders voelen maar heeft niks met rigged te maken. Zoals blow al zegt er zullen betere spelers op Stars / FTP zitten en dus is winnen ook moeilijker. Verder is het met 80 - 20 situaties dat je 80x wint en 20x verliest en die 80x zitten misschien toevallig op PKR en de 20 op Stars _evil:.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

waarschijnlijk als je op beide sites allemaal zelfde limit is en dat is hoger dan micro's speel je waarschijnlijk helemaal niet winstgevend op al die sites maar win je door geluk op 888 en pkr

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door onmybike
waarschijnlijk als je op beide sites allemaal zelfde limit is en dat is hoger dan micro's speel je waarschijnlijk helemaal niet winstgevend op al die sites maar win je door geluk op 888 en pkr

lol je had ook gewoon kunnen vragen naar volume:p

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door bayleysa

Oorspronkelijk gepost door onmybike

lol je had ook gewoon kunnen vragen naar volume:p

ik ben een mtt speler dus maak ik graag aannames :coolface: op basis van weinig info

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik had een maand of 3 geleden een storting gedaan van 30$ op Full Tilt.
Mijn bankroll ging van 30$ naar 60$ in 2 weken tijd.
Daarna werd het een drama en verloor ik continue met de beste hand pre-flop.
Keer op keer op keer het bleef maar doorgaan kon geen hand meer winnen.
Het was op een avond zelfs zo slecht dat ik 8x AK vrijwel achter elkaar verloor in Rushpoker en SnG's.
Mijn bankroll ging van 60$ naar -20$ in slechts een paar dagen tijd.
Terwijl ik precies dezelfde tactiek speelde als toen ik winstgevend was op Full Tilt en op dezelfde limieten bleef spelen.

Omdat ik dacht het zal wel aan mezelf liggen opnieuw dus een storting gedaan van 25$ en dat had ik beter niet kunnen doen want ik verloor hand op hand AA KK tegen lagere paartjes,en na 2 dagen was de 25$ weg.

Tussendoor een weekje op vakantie geweest,open ik Full Tilt zie ik ineens dat mijn Zilveren status waar ik keihard voor gewerkt heb ineens is terug gevallen naar de Edge status...kom op zeg wat een Full Joke!!

Bedankt voor jullie reacties mensen.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door sjors82
Mijn bankroll ging van 60$ naar -20$ in slechts een paar dagen tijd.

Je bankroll kan onmogelijk negatief zijn. Dus misschien moet je eerst maar eens eerlijk zeggen wat je bankroll echt is/was en welke games je er mee speelde.

Bankroll Management gewijs is $60 enkel genoeg voor 5NL en SNG/MTTs tot max. $1. Als je daarmee op een paar dagen tijd $80 verliest, is er wellicht wel iets meer verkeerd dan bad luck (en neen, ik bedoel dan niet dat de sites onbetrouwbaar zijn).

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Ik kan je alvast verzekeren dat je met zon mindset als deze niet ver gaat komen. De pokersites zijn niet rigged, als je toevallig een aantal 80-20 situaties achter elkaar verliest dan is dat gewoon variance wat onderdeel is van poker, dus ik zou er maar aan wennen dat je niet std in zulke situaties wint.

Daarnaast is het altijd zo makkelijk om te zeggen van: OMG, ik heb net 4x AA en AK gehad en ik heb ze allemaal verloren! Hoe moeten wij nu beoordelen of dit nou bad luck is of niet? Misschien heb je ze allemaal wel heel slecht gespeeld en had je je makkelijk wat geld kunnen besparen. Je post ook geen handjes waar je vragen over hebt, dus het is wel heel makkelijk om de pokerroom maar te blamen omdat je verliest. En met 50$ of minder kun je max NL2 spelen, en het lijkt me sterk dat je in een paar dagen 15-25bi verliest op NL2. Het kan wel, maar dat zal dan vast niet alleen liggen aan een unlucky run. En ja als je hoger speelt dan NL2 met zon mini roll en dan broke gaat tja, dat is vragen om moeilijkheden?

Beantwoorden
Citeren