Indien je geld afhaalt van uw pokerstars account en dan terug stort, krijg je dan de reload bonus ?
thx !
Indien je geld afhaalt van uw pokerstars account en dan terug stort, krijg je dan de reload bonus ?
thx !
Je kan er best voor zorgen dat je altijd maar een minimum van geld op je pokeraccount hebt staan, en je bankroll op je bankrekening of skrill/neteller account zet. Dan kan je altijd bijstorten als er een reload bonus is.
Oorspronkelijk gepost door MoneyStef
Je kan er best voor zorgen dat je altijd maar een minimum van geld op je pokeraccount hebt staan, en je bankroll op je bankrekening of skrill/neteller account zet. Dan kan je altijd bijstorten als er een reload bonus is.
+1. Dit is wat ik ook altijd doe.
Eerlijkheidshalve moet er wel bij verteld worden dat dit niet voor iedereen weggelegd is. Het vereist dat je je echte bankroll en deposits ergens bijhoudt (bvb: BRM #8: De Boekhouding (Excel inside!) ). Veel beginnende spelers verkiezen liever dat hun hele bankroll on-site staat zodat ze beter hun bankroll van hun normale financiën kunnen gescheiden houden. Maar dan nog kun je inderdaad beter ergens een gratis zichtrekening openen of gebruik maken van Skrill e.d. om dit te verwezenlijken.
Ik cash meestal bonussen en winsten uit MTT's uit naar Neteller en die gebruik ik dan vervolgens voor reloads die ik dan vervolgens weer uitcash etc.
reload niet gelukt.
heb bijgestort, maar heb nooit optie gekregen om code in te vullen.
van bedrag meteen naar skrill om te accepten.
(heb niet via fast deposit gedaan en was op stars.be)
heb mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord.
kan eigenlijk bij geen enkele deposit optie een code invullen.
Heb net eens getest (ook .be en Skrill) en ik krijg toch eerst een invulform in de Stars client waar ik een Reward code kan invullen.
Lijkt me alleszins niet normaal als jij geen Reward code kan invullen, want m.i. komt dat veld er altijd, zelfs als er geen lopende bonus is. Nu ja, support zal je wel helpen, I guess.
Als er geen lopende bonus is of je hebt kort net geld van PokerStars gehaald is er geen plek om een bonuscode in te vullen. Zo gaat dat bij PokerStars.eu. Dus ik neem aan dat het bij .be ook wel zo zal zijn.
aaaah
had idd 2 weken wat uitgecashed naar skrill
damn, en heb net mail gestuurd
hopelijk halen ze men bonus er niet alsnog af.
2 weken geleden was die WCOOP reload-bonus er nog niet. Dus dat kan niet de reden zijn.
solartje,
ik heb juist hetzelfde probleem gehad. Ik kon nergens een code ingeven...
Maar dat kwam doordat ik probeerde te depositen op mijn $ account en niet in mijn € account.
Ook moest ik het gestorte bedrag van mijn skrill rekening (die in $ is) laten converten naar € om de bonus te kunnen krijgen.
mijn raad is: probeer eens een storing te maken in €
ze hebben het manueel gefixed dus no problem.
maar nochtans ik heb gestort in € van men $ skrill.
sorry ik ben niet goed mee, dus al mijn geld op netteller zetten ? Dan een dagje ofzo wachten en herstorten ?
of als ik nu vb 200 euro stort bijkomend bij mijn bedrag en er daarna terug afneem ? lukt dit ?
Nee dat gaat dus niet lukken, ik doelde meer op potje apart houden voor het geval dat. Als je binnen de periode van reload withdrawt vervalt bonus namelijk.