Ga naar het forum
Robbie Verspui 7de ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Robbie Verspui 7de in event #34 ($62K)

309 Berichten
53 Gebruikers
0 Reacties
14.7 K Weergaven
caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door noisecore
soms vind ik het erg egoistisch dat mensen zo reageren als ze ff 22k$ winnen, een bedrag waar veel mensen bijna een jaar voor moeten werken.. ik zou blij zijn met 22k maarja als je de BI's bekijkt misschien wat minder. Zal wel aan mij liggen...

Het ligt aan jou. Als 22k zoveel geld voor je is, moet je geen 1k events spelen. Zo mag je gwn niet denken. Desalnietemin is 22 keer de BI best wel okisch. Gebeurt best wel vaak dat je na 3dagen spelen niets krijgt en mincashed ofzo :P.

OT: Wel done Robbie! Ik vind wel dat je luckbox moet uitlenen aan mij als ik er ben. Jij hebt nu al wel genoeg gefinaltabled imo.

Schelles
Oldschool Grinder

Proficiat Robbie! Jammer dat het geen bracelet is :(

leyse77
PokerStrategist

Mooi gedaan Robbie,vroeg of laat komt die overwinning wel.

moeilijkkk
PokerStrategist

GG Robbie!!!

Ben gister bij mijn laptop in slaap gevallen en nu net pas wakker. Kon het echt niet meer volhouden :D.

RobbieV
Oldschool Grinder

Wow 16 paginas! Ik zat dit aan de finale tafel al stiekem door te lezen en vond het erg leuk ;)

Bedankt voor alle rail en felicitaties iedereen. Erg grappig om te lezen dat mensen op hun laptop in slaap vallen terwijl ze je railen, of extra vroeg de wekker zetten en natuurlijk zoals calimero gewoon opblijven en niet in slaap vallen om alles te volgen. Nogmaals bedankt daarvoor en ik ben blij dat ik jullie ritmes heb mogen verstoren :)

moeilijkkk
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door RobbieV
Wow 16 paginas! Ik zat dit aan de finale tafel al stiekem door te lezen en vond het erg leuk ;)

Bedankt voor alle rail en felicitaties iedereen. Erg grappig om te lezen dat mensen op hun laptop in slaap vallen terwijl ze je railen, of extra vroeg de wekker zetten en natuurlijk zoals calimero gewoon opblijven en niet in slaap vallen om alles te volgen. Nogmaals bedankt daarvoor en ik ben blij dat ik jullie ritmes heb mogen verstoren :)

Haha you're welcome gast! Jammer van die suckout hand maar uiteraard very nice ship.. Ga je nog meer events spelen? Succes nog iig! =)

Welk ritme?

Chivaz1
Elite Grinder

ik ben eindelijk weer in mijn ritme door jou!
was gisteravond zo moe, dat ik om 22u in slaap viel en nu op een normale tijd wakker word! dank je Robbie de held

noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1

ik ben eindelijk weer in mijn ritme door jou!
was gisteravond zo moe, dat ik om 22u in slaap viel en nu op een normale tijd wakker word! dank je Robbie de held

Het mijne is ook fixed nu :D ben tegen 5u smorgens in slaap gevallen en mijn ma maakte mij wakker om 7u30 voor mijn examen. bijgevolg ben ik nu moe en ga ik nu slapen en morgen op een redelijk uur wakker zijn :D Held Robbie !