Vind het wel een slechte graph. Zekers, heel wat mensen hebben die. Als er drie itm komen zullen er ook zes niet itm zitten.
Heb die SNG's ook hier en daar gespeeld. Ik kwam voornamelijk niet itm als ik te onrustig was of juist te relaxed. Focus, en herkennen van situaties: daar gaat het om.
Dat je boeken erover gelezen hebt wil nog niet zeggen dat je dan automatisch wint. Ik denk dat je enkele stevige leaks hebt. Wat die zijn? Het kan bijv. zijn dat je te snel tevreden was met plek drie, terwijl je ook plek twee had kunnen halen.
Er wordt gezegd dat je het toernooi moet willen winnen. Dat is zeker de juiste instelling, maar soms moet je gewoon gaan voor plek twee. Het levert je 39 cents meer op dan plek drie. Doe dat eens tien keer, en je zit al bijna vier dollar hoger.
Dezelfde mentaliteit levert je op deze manier soms plek drie op ipv plek vier. Doe dat eens tien keer. Dat levert je bijna acht dollar extra op.
Je cijfers zien er dan al een heel stuk beter uit.
Ook rake heeft een stevige invloed. Over 121 games is dat hier reeds ruim zeven dollar. Tel die drie bedragen eens bij elkaar op, en je zit al een stuk hoger. Nog steeds op verlies though, maar al een stuk minder.
Aan rake kun je niks doen, tenzij we met zijn allen de sites met te hoge rakes gaan boycotten, of als we massaal gaan protesteren, dus dat telt niet. Blijft nog steeds een verlies over. Je zult dus stevig aan je spel moeten werken.
Vergeet niet: er zijn meer verliezers dan winnaars. Slechts 3 van de 9 winnen, een minderheid dus. Het ligt statistisch dus voor de hand dat de kans op verlies groter is dan winst.
Feitelijk niks aan de hand, zolang je het spel maar leuk vindt, en niet op tilt gaat.
Veel succes!