Ga naar het forum
's nachts meer fish

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 's nachts meer fish

33 Berichten
21 Gebruikers
0 Reacties
2,696 Weergaven
Vice1
Elite Grinder

Tis niet mijn graph :P maar k denk omdat minder fish is idd ;)

Ja wss omdat er dinsdags gewoon vrij weinig vis is, ken ook geen andere reden bedenken..

Dinsdagen zijn rigged obviously, dan spelen de superusers

InsidiouZ
Oldschool Grinder

Ik speel op dinsdag.

Oorspronkelijk gepost door InsidiouZ
Ik speel op dinsdag.

:]

In de spits las ik laatst een stuk van een pro online poker speler die zij dat het voor black friday gewoon snachts wachten was op de dronken amerikanen.

Vice1
Elite Grinder

Nu mogen die amerikanen op party nog wel spelen toch..? hmmm...

Oorspronkelijk gepost door RicoW
Nu mogen die amerikanen op party nog wel spelen toch..? hmmm...

Bulgaren, moldave en albaniers zijn ook wel eens dronken hoor _biggrin:

Deze thread zou een stuk interessanter zijn met grafiekjes van dagen en uren als dat mogelijk was :coolface:

didyouexpect
Poker Player

Ik speel onwijs slecht als ik stoned ben, ik kill echt me hele bankroll in 1 nacht als ik zin heb om te spelen

Dinsdagen zijn inderdaad rigged! Vandaag mijn meest verliesgevende dag ooit gehad met -142$ over 70 STT's. Dat zijn 22 buyins down. :( EV Adjusted wel 2 buyins up.

Nooit meer spelen op dinsdagen dus lol

Lamapalooza
PokerStrategist

Ik verloor ook immens veel all ins met de beste hand. Vanaf nu is dinsdag zeker jinxed. Dan maar wat facebook poker gaan spelen, want daar kan je als "degelijke" speler niet verliezen.

Ik dacht, ik run vrij goed, tot deze hand.

Top Two Pair en ik wist dat het een fish was, raise, hij gaat AI ik call. Hij haalt met Q4o een straat -__-

Uiteindelijk wel nog breakeven kunnen draaien (tegen hem ook wat geld teruggewonnen :D )