Ik poker nu 2 jaar en ben nog steeds trouw de site waar ik ooit begon PKR. De laatste 3 maanden neem ik poker een stuk serieuzer dan voorheen. Verdiep me meer in strategieën, post handen hier en volg soms een coaching, ook volg ik coaching video's via andere sites.
Alles begint zijn vruchten af te werpen, mijn BR is van 25 dollar 2 maanden geleden uitgegroeid tot 225 dollar, ik speel uitsluitend nog maar SSS op NL25 en soms op NL50. Ok helemaal super natuurlijk maar loop nu tegen het probleem aan dat PKR pokeroffice niet ondersteund. PKR data is eigenlijk in geen 1 stukje hulpsoftware te stoppen.
Ik begin dit nu toch als een probleem te ervaren, als ik twijfel over handjes etc moet ik nu behoorlijk wat huiswerk doen om de data boven tafel te krijgen. Ik kan het daarna wel op weaktight posten en hier posten maar ik heb mijn twijfels of ik mij spel wel verder kan verbeteren op deze manier.
Mijn vraag is moet ik niet overwegen om te switchen zodat ik op een site ga pokeren waar ik pokeroffice wel kan gebruiken? Pokert er hier iemand uberhaubt zonder pokeroffice of iets dergelijks?
Waarom ik niet gewoon switch? PKR ken ik ondertussen wat mensen op en dat maakt het pokeren ook gewoon nog gezellig. Daarnaast heb ik aardig wat PKR punten verzameld die ik besteed aan leuke freeroll tournooien. Bovendien vindt ik het gebruik van avaters die ze daar hebben gewoon leuk, je kan mensen behoorlijk uit de tent lokken om toch te callen of ze af te bluffen. Ik vindt poker via andere sites dan ook vrij snel saai zonder deze toevoeging.
Alle tips zijn welkom!!!!