Ik heb echt geen idee wat betreft skype.. maar volgens mij heb ik jou er nu in Varune?!
Erg leuk idee, al heb ik niet al te veel tijd, maar heb je toegevoegd!
Heb je al een idee hoe het allemaal in zijn werk gaat gaan?
@ Farma: denk dat er de laatste weken/maanden toch weer een opmars is gekomen binnen pokerstrategy zelf, omdat het gewoon erg interessant is om de basiskneepjes te leren. Als je die kent kan je pas overstappen naar SH, wat imo ook veel dynamischer is maar ook meer variantie teweeg brengt.
Trouwens als je echt wil doorgroeien in FR kan dat zeker hoor, kijk maar naar Alex (Ghamblewitme), maar dan ga je best naar een grotere pokersite zoals Pokerstars uiteraard.
Tegenwoordig merk ik ook niets anders dan FR coachings, heb dit al aangekaart maar meh. We need a SH coach damn it!
Die SH coachings zijn er wel geweest hoor maar ik heb ook geen idee waarom die niet meer gegeven worden
Geloof dat ik iedereen er in heb die hier heeft gepost, behalve wryzeth nog
@ rvvrekke,
Denk gewoon samen beetje strategieen e.d. sowieso bespreken, bij elkaar sweaten, mekaar coachen.
SH-coachings heb ik zelf ook 't gevoel dat ze er niet veel zijn, maar ik volg dan ook zelden een coaching. Vind ze vaak te 'basic' om wat van te leren.
Iig zijn er weinig Nederlandse SH coachings :p, engelse zijn er wel een paar.
1x in de maand was er geloof ik een speciale SH coaching, wat vergeleken met de andere coachings vrij weinig is idd.
Oorspronkelijk gepost door Varune
Geloof dat ik iedereen er in heb die hier heeft gepost, behalve wryzeth nog![]()
@ rvvrekke,
Denk gewoon samen beetje strategieen e.d. sowieso bespreken, bij elkaar sweaten, mekaar coachen.
SH-coachings heb ik zelf ook 't gevoel dat ze er niet veel zijn, maar ik volg dan ook zelden een coaching. Vind ze vaak te 'basic' om wat van te leren.
1x in de maand was er geloof ik een speciale SH coaching, wat vergeleken met de andere coachings vrij weinig is idd.
Soms heb je SH coachings van Robbie of twisted, die zijn wel een aanrader.
Oorspronkelijk gepost door elderwon
Die SH coachings zijn er wel geweest hoor maar ik heb ook geen idee waarom die niet meer gegeven worden
De Kuip heeft het te druk met zijn schaakcarrière.
Oorspronkelijk gepost door martijnde666
Geloof dat ik iedereen er in heb die hier heeft gepost, behalve wryzeth nog![]()
@ rvvrekke,
1x in de maand was er geloof ik een speciale SH coaching, wat vergeleken met de andere coachings vrij weinig is idd.Soms heb je SH coachings van Robbie of twisted, die zijn wel een aanrader.
dat zijn ook de coachings die ik soms probeer te volgen idd
Oorspronkelijk gepost door martijnde666
@ rvvrekke,
1x in de maand was er geloof ik een speciale SH coaching, wat vergeleken met de andere coachings vrij weinig is idd.Soms heb je SH coachings van Robbie of twisted, die zijn wel een aanrader.
dat zijn ook de coachings die ik soms probeer te volgen idd
![]()
Idd daar valt heel wat van op te steken! Maar ik vind het jammer dat het maandelijks is, anderzijds geeft het ook wel een exclusief gevoel
Vroeger hadden we idd sh coaching van Rogier, maar die is ondertss ook al overgelopen naar FR waardoor we nu 3 FRcoachings hebben/week, engelse SH coaching van grummeler is ook veranderd naar FR dacht ik.. Die ratio kan hoger lijkt me dan, maar ik zou al blij zijn moest er een wekelijkse komen. Iig hebben we nu wel deze studiegroep
Inmiddels al een leuk actief groepje al zeg ik 't zelf.
Als er nog meer mensen bij wil komen, dat kan!
Dit lijkt me heel interessant. Zit zelf ook te twijfelen om de overstap te maken naar SH (full stack). Ik speel nu MSS op SH (NL20). Die dynamiek en de actie liggen me wel.
Ik heb je geadd op skype, Varune.
Ik weet het nog niet goed, in principe intresse, indien ik NLSH ga blijven spelen wat ik momenteel niet zeker weet
Fr studiegroep is me begin dit jaar goed bevallen dus is er nog een plekje?:D
skype misiip
Heb hier zeker ook interesse voor. Al zal ik wel vanaf januari veel minder kunnen gaan pokeren door examens. Misschien dat ik beter wacht tot februari voor te joinen?
Voeg je alvast toe op skype