Ga naar het forum
Sit and go 6 max, w...

Meldingen
Alles wissen

Sit and go 6 max, welke artikelen leer ik?

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
410 Weergaven

Beste pokerstrategen,

Ik wil MTT gaan spelen en sit and go´s g op PartyPoker, ik wil de 6 max sit and go´s gaan spelen maar welke artikelen kan ik dan het best leren? Ik zag wel sit and go strategie staan maar daarin vond ik niks terug over 6 max en ook geen starthanden kaart, kan iemand me hierin verder helpen?

Groetjes,

alwayscallt2.

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Steambull
Legacy Member

Hey,

Je kunt de tips uit de 9-max STT's ook gewoon gebruiken in de 6-max game. Principes blijven namelijk nagenoeg hetzelfde.

Ook SNG filmpjes en coachings zijn van goede invloed op je 6-max spel.
succes!

Beantwoorden
Citeren

Uiteraard zie je geen starthanden kaart, de handen die je speelt zijn afhankelijk van je stack en welke tegenstanders nog in de hand zitten bij sng's ;)

Het meeste van 9max is ook gewoon bruikbaar op 6max inderdaad.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt voor de reacties allemaal,

Oke dan leer ik gewoon de sit and go´s strategie! En wat de starthandenkaart betreft, ik snap dat er verschillende fase´s zitten maar zoals de push and fold tabel kan ik die nu gewoon optimaal gebruiken?

groetjes.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey alwayscallT2,

Je kunt de tabel inderdaad ook voor 6max gebruiken als guideline, als je gewoon de eerste posities "wegstreept", omdat die er bij 6max niet zijn.

Zo heb je in ieder geval iets om je op te richten. Daarnaast zou ik je zeker aanraden om vervolgens handen en situaties waarbij je twijfelt over de juiste speelwijze op het handbeoordlingsforum te posten en daar met andere leden over de handen discussiëren. Dat is een van de beste manieren om snel je spel te verbeteren.

Zorg er even voor dat je de account bij PartyPoker / WPT Poker aanmaakt via onze handleiding zodat je ook direct kunt profiteren van onze promoties en je status kunt verhogen.

Beantwoorden
Citeren