Hallo pokerstrategen,
Sinds vorige maand ben ik wat serieuzer bezig met pokeren gegaan. Voorheen verloor ik vaak doordat ik niet gedisciplineerd aan de tafels zat. Ik had geen BRM en bij verlies stortte ik weer bij .. enfin. Ik heb mezelf beloofd om niet meer te gaan storten!
Toen kwam ik bij pokerstrategy terecht en had ik zoiets, oke ik wil wel winstgevend gaan spelen. Ik ben nu bezig om de status silver te behalen om zodoende weer verder te kunnen groeien als pokerspeler.
Vanuit free-rolls heb ik inmiddels een aardige BR opgebouwd en ik wil dit weekend mijn eerste 50 eurie uitcashen (heerlijk voor een beginner
)
Om mezelf te 'belonen' was ik van plan om pokerliteratuur aan te schaffen. Mijn oog viel op: Sit 'n Go Strategy van Moshman. DIt behandelt de 9-mans. Aangezien ik voornamelijk DON en 6 man's SNG tot $3,50 speel vroeg ik me af of dit een goede investering is... of dat er misschien betere alternatieven zijn.
Geef me aub jullie ideeën. Is het een goed boek? Gewoon aanschaffen of zijn er meer/ betere alternatieven.
Gegroet en fijne feestdagen,
Frank