Titan hangt me al te lang de keel uit en zoek een nieuwe site om $5 en $10 Sng's te spelen.
Pokerstars en Full Tilt heb ik al maar niet getracked.
Iemand een voorstel?
Titan hangt me al te lang de keel uit en zoek een nieuwe site om $5 en $10 Sng's te spelen.
Pokerstars en Full Tilt heb ik al maar niet getracked.
Iemand een voorstel?
Ik speel altijd sit en go's op mansion is wel goed daar ik speel wel geen 5 10 dolalr sit en go's ma 2 dollar
Pff had hetzelfde probleem. Speel nu ook niet tracked op stars. Als sng'er heb je nu éénmaal niet de luxe overal volle tafels te vinden op gelijk welk uur...
partypoker, mansion, unibet ,(cake?)
een van deze gaat het worden
iemand al op cake aant sng'en ?
Ga voor Cake/Mansion.
Partypoker zuigt en UB is zo rigged als een insect met 8 poten
(phil hellmuth die pots wint terwijl hij z'n kaarten muckt tegen trip kings!)
But that's just my opinion
Belangrijke vraag is hier waarom Titan je niet meer ligt? Als het aan het netwerk zelf ligt dan kan je beter niet naar mansion gaan, aangezien deze beide tot hetzelfde netwerk behoren. Cake heeft een zeer mooie bonus en rakebackdeal via pokerstrategy, maar ik vrees dat de traffic daar zeer miniem is.
Persoonlijk heb ik graag goede software en genoeg traffic, als je op FTP enige rakeback ontvangt zou ik dan ook daar spelen. Van de vier welke jij noemt zou ik dan ook gaan voor Partypoker omdat deze redelijke software heeft en genoeg traffic. Wel redelijk hoge rake...
Oorspronkelijk gepost door Deltathree
Ga voor Cake/Mansion.
(phil hellmuth die pots wint terwijl hij z'n kaarten muckt tegen trip kings!)But that's just my opinion
Zou een beetje te obvious rigged zijn....
stuss had het trouwens over Unibet, niet Ultimate Bet
unibet software tilt my crazy, multitablen is bijna onmogelijk en weinig sng traffic
mansion lijkt op titan, cake heeft weinig sng traffic voorlopig, idem unibet
dus ik ga site van partypoker eens checken, maarten zei iets van een hogere rake. Maar voor sng's is dit toch gewoon 5+0.50 en 10+1 normaal gezien.
thx voor de info iedereen
Oorspronkelijk gepost door Maarten84
Oorspronkelijk gepost door Deltathree
Ga voor Cake/Mansion.
(phil hellmuth die pots wint terwijl hij z'n kaarten muckt tegen trip kings!)But that's just my opinion
Zou een beetje te obvious rigged zijn....
stuss had het trouwens over Unibet, niet Ultimate Bet
Akkoord over die Unibet <> UB maar dat van Phil Hellmuth is dus wel serieus gebeurd eh!
stond een tijdje geleden op 2+2 forums, check het daar maar is.
En TBH weer iedereen wel dat UB en AP e.d. rigged of riggable is.
Potripper, anyone??
Lekker naar Party Poker gaan zou ik zeggen.
Het aanbod is goed en onlangs is de software geupdate en ziet het er allemaal retestrak uit!
Maat van me (poker pro, speelt wat hoger natuurlijk..)
Zegt dat er veel fish zit en dat de software echt heel goed is geworden waar van alles mee mogelijk is.
Ik heb het gezien, en ik moet zeggen , was erg onder de indruk!