Ga naar het forum
SNG traffic buiten ...

Meldingen
Alles wissen

SNG traffic buiten Stars en FT

12 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
668 Weergaven
MIT010
Oldschool Grinder

Ik ben wegens omstandigheden op zoek naar een site met veel traffic op de microstakes SNG's. Het liefst op de mtt sng(45/90man).

Via pstrategy het liefst.. Iemand suggesties?

Beantwoorden
Citeren
11 reacties

Heb je al op PartyPoker gekeken?

Beantwoorden
Citeren
MIT010 Topicstarter
MIT010
Oldschool Grinder

Jep maar daar zijn ze pas vanaf 3$.. En het loopt lastig vol :P behalve de STTs maar daar ben ik niet naar op zoek :)

Beantwoorden
Citeren

waarom kan je ni op FT of STARS spelen??

Beantwoorden
Citeren
wauss
PokerStrategist

misschien heeft hij al account daar en wil hij tracked spelen?

ik heb het zelfde probleem ben nu bij FTP aan het zeuren om me account te deleten omdat ik er nog nooit met echt geld gespeeld heb. had ergens gelezen dat knien dit een keer gelukt is.

Beantwoorden
Citeren

Bump! Ik ben ook op zoek, voor alle duidelijk: ik zoek ENKEL 6max sng's. Liefst 18 mans, maar STT mag ook. Titan biedt amper wat en party niets onder de 11$

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door DorgeKouemaha
Bump! Ik ben ook op zoek, voor alle duidelijk: ik zoek ENKEL 6max sng's. Liefst 18 mans, maar STT mag ook. Titan biedt amper wat en party niets onder de 11$

pokerstars is de site waar je moet zijn! ;)

Beantwoorden
Citeren

Bij 888poker lopen de 1,20 en 2,90 9mans sng's aardig snel vol, ongeveer 2 minuten voor 1 sng. Als je winst wil maken moet je die gaan spelen...echt heel veel fish.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door topdammer

Ben geen 21 helaas

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door topdammer

Ben geen 21 helaas

daar zijn vast wel oplossingen voor ;)

Beantwoorden
Citeren

zoals?

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey DorgeKouemaha,

Ik zou eens een kijkje nemen bij het Ongame netwerk voor SnG's
Bijvoorbeeld bij EuroPoker of Betfair

Daar is voor SnG spelers genoeg traffic. Helaas hebben ze geen 18 mans toernooien though. Wel 5max, 9max. Qua multitable sng's zijn er 30mans toernooien die zeker snel genoeg vollopen. (deze zijn wel fullring en niet shorthanded).

888poker kun je ook uitproberen met het gratis $8 startkapitaal als je daar nog geen account hebt. Meer info daarover vind je hier: Het gratis $8 startkapitaal bij 888poker

Beantwoorden
Citeren