Ik ben wegens omstandigheden op zoek naar een site met veel traffic op de microstakes SNG's. Het liefst op de mtt sng(45/90man).
Via pstrategy het liefst.. Iemand suggesties?
Ik ben wegens omstandigheden op zoek naar een site met veel traffic op de microstakes SNG's. Het liefst op de mtt sng(45/90man).
Via pstrategy het liefst.. Iemand suggesties?
Jep maar daar zijn ze pas vanaf 3$.. En het loopt lastig vol
behalve de STTs maar daar ben ik niet naar op zoek
misschien heeft hij al account daar en wil hij tracked spelen?
ik heb het zelfde probleem ben nu bij FTP aan het zeuren om me account te deleten omdat ik er nog nooit met echt geld gespeeld heb. had ergens gelezen dat knien dit een keer gelukt is.
Bump! Ik ben ook op zoek, voor alle duidelijk: ik zoek ENKEL 6max sng's. Liefst 18 mans, maar STT mag ook. Titan biedt amper wat en party niets onder de 11$
Oorspronkelijk gepost door DorgeKouemaha
Bump! Ik ben ook op zoek, voor alle duidelijk: ik zoek ENKEL 6max sng's. Liefst 18 mans, maar STT mag ook. Titan biedt amper wat en party niets onder de 11$
pokerstars is de site waar je moet zijn!
Bij 888poker lopen de 1,20 en 2,90 9mans sng's aardig snel vol, ongeveer 2 minuten voor 1 sng. Als je winst wil maken moet je die gaan spelen...echt heel veel fish.
Oorspronkelijk gepost door topdammer
Bump! Ik ben ook op zoek, voor alle duidelijk: ik zoek ENKEL 6max sng's. Liefst 18 mans, maar STT mag ook. Titan biedt amper wat en party niets onder de 11$pokerstars is de site waar je moet zijn!
![]()
Ben geen 21 helaas
Oorspronkelijk gepost door topdammer
Bump! Ik ben ook op zoek, voor alle duidelijk: ik zoek ENKEL 6max sng's. Liefst 18 mans, maar STT mag ook. Titan biedt amper wat en party niets onder de 11$pokerstars is de site waar je moet zijn!
![]()
Ben geen 21 helaas
daar zijn vast wel oplossingen voor
Hey DorgeKouemaha,
Ik zou eens een kijkje nemen bij het Ongame netwerk voor SnG's
Bijvoorbeeld bij EuroPoker of Betfair
Daar is voor SnG spelers genoeg traffic. Helaas hebben ze geen 18 mans toernooien though. Wel 5max, 9max. Qua multitable sng's zijn er 30mans toernooien die zeker snel genoeg vollopen. (deze zijn wel fullring en niet shorthanded).
888poker kun je ook uitproberen met het gratis $8 startkapitaal als je daar nog geen account hebt. Meer info daarover vind je hier: Het gratis $8 startkapitaal bij 888poker