Ga naar het forum
sng zonder stats mo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] sng zonder stats mogelijk?

13 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
1,027 Weergaven

hi,

ik speel sinds een paar weken op full tilt met een first deposit van 40 dollar non stop sit n go's . twee weken later ( eerst 1 dollar dan 2 dollar buy in ) heb ik een bankroll opgebouwd van 320 dollar. ik vroeg me af of het mogelijk is nu op de hogere limieten ( 5 dollar buy in ) nog altijd de sngo's te beaten zonder stats. Ik heb de elephantsoftware gedownload, maar die werkt niet vr sit n go's?? Ik heb het gevoel dat ik blijf hangen rond de 300 dollar grens in de 5 dollar by in sit n go's ( 9 en 18 mans ) thanx alreeds voor de hulp

good luck iedereen nog

12 reacties

Ik speel altijd zonder stats... maar ik maak wel veel notes.

Denk ook wel dat het goed mogelijk is, je moet idd wel notes maken, het is erg belangrijk dat je onderscheid maakt tussen regs/winnende spelers en fish

Alleen bij Cashgames zijn stats wel handig, maar in MTTs heb je er bijzonder weinig aan denk ik..

DonBartos
Oldschool Grinder

Stats zijn zeker handig als je ze goed weet te interpreteren. Je kan ook grote fouten maken n.a.v. stats (Goede regs hebben in de beginfase bijv. tighte stats, maar zullen veel shoven in de eindfase, hierdoor kun je stats verkeerd opvatten).

Verder denk ik zeker dat de games nog goed te beaten zijn zonder stats. Weet iig dat games t/m $39 zeker zonder stats te beaten zijn. Heb zelf vrijwel altijd zonder stats gespeeld, tot ik gisteren mijn HoldemManager gefixed had en deze weer ben gaan gebruiken.

Het gebruik van stats (als je het goed doet) kan wel wat schelen op je ROI, maar het is zeker winstgevend te spelen zonder.

AmsterdamCalling
PokerStrategist

ik beat tot 25 dollar zonder stats atm, hoger nog niet geprobeerd. Ik maak wel notes bij bepaalde regs.

DonBartos
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
ik beat tot 25 dollar zonder stats atm, hoger nog niet geprobeerd. Ik maak wel notes bij bepaalde regs.

Oja, dit is btw erg belangrijk.
Er zijn ook programma's/sites om stats op te zoeken, deze gebruik ik vaak.
Het is erg belangrijk om een onderscheid te maken tussen regs en unknowns. Beide zullen bepaalde ranges in bepaalde spots hanteren, die je met enige globalisatie wel kan inschatten. En notes m.b.t. callranges (bijv. je shoved vanaf de SB en de BB callt met A2o) zijn erg handig zodat je weet dat je bijv. niet any2 moet shoven op hem.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

bedankt allemaal voor de antwoorden. ik zal blijven spelen dan zoals ik bezig ben :) good luck iedereen

InsidiouZ
Oldschool Grinder

Ik vind stats wel handig om de grote fish eruit te filteren tijdens het multitafelen. Als je mensen ziet spelen met een hoge vpip over een redelijk sample weet je gelijk dat het een fish is.
Daarnaast bekijk ik de lobby dan kan je gelijk de regs aanvinken en opzoeken.

raymond20001
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door DonBartos

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne

Oja, dit is btw erg belangrijk.
Er zijn ook programma's/sites om stats op te zoeken, deze gebruik ik vaak.
Het is erg belangrijk om een onderscheid te maken tussen regs en unknowns. Beide zullen bepaalde ranges in bepaalde spots hanteren, die je met enige globalisatie wel kan inschatten. En notes m.b.t. callranges (bijv. je shoved vanaf de SB en de BB callt met A2o) zijn erg handig zodat je weet dat je bijv. niet any2 moet shoven op hem.

welke proggies zijn dat??

Copymeistrr
PokerStrategist

Ik denk vooral Sharkscope en OPR.

bayleysa
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Ik denk vooral Sharkscope en OPR.

jup en pokerprolabs

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Saltoh
bedankt allemaal voor de antwoorden. ik zal blijven spelen dan zoals ik bezig ben :) good luck iedereen

Hey saltoh,

Sowieso al goed dat je je BR alweer opgebouwd hebt tot $300.

Zoals gezegd kan het spelen met stats wel helpen, als je goed weet wat je doet. Je kunt bij sng's echter ook grote fouten maken aan de hand van stats, wanneer je deze verkeerd gebruikt.

Ik denk dat het op de lagere limieten vooral belangrijk is om notes te maken op de tegenstanders en om te proberen zelf goede ranges in te schatten aan de hand van de reads die je op je tegenstander hebt.

Daarom zou ik je ook aanraden om regelmatig wat handen te posten op het handbeoordelingsforum. Daar kun je met de coaches en andere spelers discussiëren over verschillende speelwijzen in een situatie. Dit is heel erg leerzaam en zal je zeker helpen om je spel naar de volgende limiet te brengen.