.
Met jouw ROI van ongeveer 25% is niks mis mee. Waarschijnlijk is die 6% gebaseerd wat regulars gemiddeld presteren op de $15 STT's, want een gemiddelde ROI van alle spelers die $15 STT's spelen zal negatief zijn i.v.m. de rake.
hey cliff,
Dat heb je waarschijnlijk uit mijn artikel, nietwaar?
ik heb die inderdaad toentertijd uit de leaderboards gehaal van regulars over een grote sample. De ene topreg haalt net iets meer dan de ander, maar zelfs over een grote sample kan dat nog variance zijn.
Met de ROI die jij momenteel haalt zou ik niet eens meer gaan slapen als ik jou was. Dat is $3-$3.50 per game excl rakeback. Heb ik nog nooit iemand zien halen over 10k+ sample.
Wellicht zit je aan de goede kant van de variance lately, misschien is je sample nog niet groot genoeg, of misschien ben je de nieuwe Jorj
Er zijn bovendien nog 2 factoren die belangrijk zijn:
* welke speed van STT ? Hoe sneller de STT, hoe lager de te verwachten ROI, omdat het aantal handen waarin je je tegenstanders kunt outplayen gewoon kleiner is (of anders gezegd: de geluksfactor wordt veel groter).
* hoeveel tafels tegelijk worden er gespeeld ? Hoe meer tafels, hoe lager de te verwachten ROI omdat je nu eenmaal minder aandachtig begint te spelen per tafel naarmate je meer tafels speelt.
Waarom spelen dan toch veel mensen turbo of hyper, en liefst zoveel mogelijk tafels tegelijk ? Omdat dat natuurlijk wel je hourly rate, dwz hoeveel $ je per uur wint, omhoog helpt. Zo kan je beter 10 tafels aan 5% ROI spelen dan 2 tafels aan 20% ROI.
20% lijkt me alleszins ook wel aan de hoge kant en kan er op wijzen dat je tot nu toe ook nogal hot runde. Essentieel hierbij is dan natuurlijk op hoeveel SNGs je ROI gebaseerd is ?
mijn hemel, dat doe je uitzonderlijk goed dan!
Zelfs de miss wel sickste STT speler op die stake, sippin_criss haalt niet eens 10%!
en for real, met $3/game over zo'n sample, is het toch gwn je fulltime job?
Sippin_criss was wel degelijk een FR speler hoor! Nu miss geswitched, maar heeft 86k SNG's op de 9max staan, met 9.5% ROI.
En hij wordt volgens mij 'wereldwijd' wel tot top3 STT spelers gerekend op die stakes, allertijden.
20-25% op nonturbo is dus zeker uitzonderlijk goed, zeker met zo'n sample. Natuurlijk ligt je ROI std hoger op de non-turbo, maar dan nog haal jij op deze manier meer hourly. Je volume is nog wel wat laag, maar dat zou je vast wel wat op kunnen krikken.
Wellicht kun je je wat bemoeien met ons SNG Handjudgings forum!?
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Er zijn bovendien nog 2 factoren die belangrijk zijn:
* welke speed van STT ? Hoe sneller de STT, hoe lager de te verwachten ROI, omdat het aantal handen waarin je je tegenstanders kunt outplayen gewoon kleiner is (of anders gezegd: de geluksfactor wordt veel groter).
* hoeveel tafels tegelijk worden er gespeeld ? Hoe meer tafels, hoe lager de te verwachten ROI omdat je nu eenmaal minder aandachtig begint te spelen per tafel naarmate je meer tafels speelt.Waarom spelen dan toch veel mensen turbo of hyper, en liefst zoveel mogelijk tafels tegelijk ? Omdat dat natuurlijk wel je hourly rate, dwz hoeveel $ je per uur wint, omhoog helpt. Zo kan je beter 10 tafels aan 5% ROI spelen dan 2 tafels aan 20% ROI.
20% lijkt me alleszins ook wel aan de hoge kant en kan er op wijzen dat je tot nu toe ook nogal hot runde. Essentieel hierbij is dan natuurlijk op hoeveel SNGs je ROI gebaseerd is ?
Hotrun 19k games die wil ik ook
Op 9 man kan ik er vrij comfortabel 18 aan. Dit op stars en met de nodige hulpmiddelen.
Dit heeft wel denk ik 2 jaar training gekost en ook een paar percent ROI.
Denk dat 12 de meesten wel goed zouden moeten aankunnen. Als je ROI zo hoog is ga je natuurlijk ook dikwijls in eindfase en deus heel shorthanded zitten wat het aantal tafels ook verkleint. Als ik een goede sessie had was moest ik enorm geconcentreerd spelen. (Gelukkig heb je op regulars grote timebank)
Het is eigenlijk vooral oefening, en iedereen heeft andere limieten. En iedereen heeft een andere speelstijl. 20% roi is wel vrij vet, en dan zou ik miss al tevreden zijn met 6 tafels. Ik zou nog altijd pushen om er extra te kunnen doen.
Bekijk het zo, 4tafels aan 20% ROI = 6 tafels 13.333 ROI
als je dus 6.5% roi inlevert of minder is het per uur meer profitabel om 6 tafels te spelen.
En zo kan je doorgaan natuurlijk.