Ga naar het forum
Speelstijl - advies...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Speelstijl - advies gevraagd

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
528 Weergaven

Heyhey!

Ik ben nieuw hier en tamelijk nieuw in het online pokeren. (speel wel dikwijls met vrienden kleine cash games, puur voor de fun)

Maar ik slaag er maar niet in om winstgevend te pokeren, ik steek er veel tijd in maar ik kom altijd +- break even uit.
even een situatieschets:

-> Ik zit met een lage bankroll (schommelt altijd wel tussen 15 en 40$)

- Ik heb SSS geprobeerd, maar ik heb daar niet echt het geduld/concentratievermogen voor + ik ben niet goed in het tegelijk op vele tafels spelen..

- Met gewone stack cash tables heb ik het eens geprobeerd, dit lukt matig, maar wederom met ups and downs, ik mis hier wat ervaring denk ik.
(maar ik check wel veel guides enzo)

- Ik ben (vermoed ik) vrij goed in SnG's, in mijn laatste 40 (10man SnG), ben ik 7 keer eerste geworden, maar met de hoge rakes blijken deze met 1$ buy-in niet echt profitabel (ik haal hier break-even, of een zéér minimale winst maar).

Wat is voor mij de beste optie om profitabel te kunnen pokeren?

Bedankt voor het advies!

P.S. mijn 1ste forumpost, yay! ;)

5 reacties
brulaap
PokerStrategist

het enige dat ik je kan zeggen is dat poker altijd heel swingy is en blijft. Zorg dat je altijd iets speelt waardat je weet dat je beter bent dan de tegenstanders.

Trouwens hoe meer sit en go ervaring hoe beter je het zult doen, dus die win rate zal hopelijk nog stijgen

Arjon
Oldschool Grinder

Zo te horen vind je SnG erg leuk en heb je er wel wat gevoel voor ook. Heb je je al verdiept in de artikelen en video's hier over SnG? Een doelstelling om het meer uitdagender te maken is er natuurlijk voor te zorgen dat hogere buy-in SnG's kunt gaan spelen. Door je meer te verdiepen in de SnG strategie en meer handen en SnG's te spelen kun je proberen dit zo winstgevend mogelijk te krijgen, je bankroll op te bouwen en te klimmen naar de hogere SnG met leuke prijzen ;)

Ik ga mij binnenkort ook op de SnG's storten, lijkt me een leuke uitdagende vorm van poker spelen.

Succes ermee alvast!

Duchesst
PokerStrategist

1 wat je ook doet zie dat je er de BR voor hebt.

NU welke variant je ook het beste bij jezelf vind passen. Voor mij is dat momenteel nog wel sss want ik ben vrij tilt gevoelig.
De beste tip die ik je dan kan geven is "VOLG COACHINGS" en stel daar dan zoveel mogelijk vragen. De mensen die deze dingen geven worden betaald en tenslotte ben jij hier om te leren.

Als je sng's gaat spelen wat blijkbaar je voorkeur geniet. Laat het dan zeker niet na om de icm programma's af te halen, begin met de lite en schakel daarna over. Daarna kun je als je eens wat verdiend hebt nog navraag doen naar sngwizard.

Welke variant dan ook, en deze keuze ligt volledig bij jezelf. Blijven lezen en kijken. Om succesvol te worden moet je stelen met je ogen van de mensen die beter zijn dan u, en hier willen ze het nog uitleggen ook. _cool:

succes

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hey opnieuw

Bedankt voor de replies,
ik ga zeker gebruik maken van jullie adviezen!

Thx :)

dustje
Elite Grinder

tis toch duidelijk waarom je niet winstgevend kunt spelen:

- geen geduld/concentratie
- te veel winst willen behalen in korte tijd (de 1 dollars zijn je niet goed genoeg) in plaats van te investeren in jezelf als speler
- houd je eerst eens bezig met de theorie (je denkt wel goed te zijn in SNG? -> 40 SNGs zijn geen samplesize)
- je zegt er veel tijd in te steken , maar ik weet nu al dat dat veel tijd insteken in gewoon spelen zit, in plaats van naar je eigen spel te kijken.

en bla bla bla.

Ik zou zeggen werk eerst eens aan je geduld/concentratie en aan je spel op de lage limieten en houdt je bezig met de theorie enz. enz.

Zeker nu in de start gaat het helemaal niet erom om zo snel mogelijk winst te halen maar om jezelf te verbeteren als speler. De winst komt later vanzelf wel.

groeten