Ga naar het forum
Speelstijl - advies...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Speelstijl - advies gevraagd

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
528 Weergaven

Heyhey!

Ik ben nieuw hier en tamelijk nieuw in het online pokeren. (speel wel dikwijls met vrienden kleine cash games, puur voor de fun)

Maar ik slaag er maar niet in om winstgevend te pokeren, ik steek er veel tijd in maar ik kom altijd +- break even uit.
even een situatieschets:

-> Ik zit met een lage bankroll (schommelt altijd wel tussen 15 en 40$)

- Ik heb SSS geprobeerd, maar ik heb daar niet echt het geduld/concentratievermogen voor + ik ben niet goed in het tegelijk op vele tafels spelen..

- Met gewone stack cash tables heb ik het eens geprobeerd, dit lukt matig, maar wederom met ups and downs, ik mis hier wat ervaring denk ik.
(maar ik check wel veel guides enzo)

- Ik ben (vermoed ik) vrij goed in SnG's, in mijn laatste 40 (10man SnG), ben ik 7 keer eerste geworden, maar met de hoge rakes blijken deze met 1$ buy-in niet echt profitabel (ik haal hier break-even, of een zéér minimale winst maar).

Wat is voor mij de beste optie om profitabel te kunnen pokeren?

Bedankt voor het advies!

P.S. mijn 1ste forumpost, yay! ;)

5 reacties
brulaap
PokerStrategist

het enige dat ik je kan zeggen is dat poker altijd heel swingy is en blijft. Zorg dat je altijd iets speelt waardat je weet dat je beter bent dan de tegenstanders.

Trouwens hoe meer sit en go ervaring hoe beter je het zult doen, dus die win rate zal hopelijk nog stijgen

Arjon
Oldschool Grinder