zondag ? uurtje of 8/9 ?
iets lekker simpels..NL10 ? sng 10? waar hebben jullie zin in..gewoon voor de humor ende ongein..
zondag ? uurtje of 8/9 ?
iets lekker simpels..NL10 ? sng 10? waar hebben jullie zin in..gewoon voor de humor ende ongein..
Als dat het team was waar ik bij zat kan ik in ieder geval niet. Ik heb toch niks geholpen, dus doe maar zonder mij
jammer Yoghi, we kunnen ook een andere dag plannen maar mij leek het leuk om het gelijktijdig met de pokerstrategyradiouitzendingen (leuk scrabblewoord) te houden..
wie zaten er eigenlijk in het winnende team? ik heb jullie stars nick nodig om de buyin over te maken..
Oorspronkelijk gepost door boschman123
wie zaten er eigenlijk in het winnende team?
SonicXT
EliasVeritas
EnvyJosh
Yoghi
Pinowww
en Rogier
(toch?)
Maarja, ik weet natuurlijk niet al hun stars nicks
ik zat er iig in en het bovenstaande rijtje klopt zowiezo niet.
Maar zondag zal ik wss (als het allemaal goed komt) hopelijk (misschien) (als het niet mis loopt) mn eerste coaching (eindelijk) geven (heel misschien). Dus als dat zo is kan ik er niet bij aanwezig zijn (mocht alles goed lopen).
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Oorspronkelijk gepost door boschman123
wie zaten er eigenlijk in het winnende team?SonicXT
EliasVeritas
EnvyJosh
Yoghi
Pinowww
en Rogier
(toch?)Maarja, ik weet natuurlijk niet al hun stars nicks
![]()
lol josh niet
Oorspronkelijk gepost door Pinowww
ik zat er iig in en het bovenstaande rijtje klopt zowiezo niet.
WTF? Want?
Oorspronkelijk gepost door Rogier
lol josh niet![]()
Hij zei als reactie op mijn community event verslag dat hij er ook bij zat, al weet ik niet wanneer hij vertrokken is (voor of na de quiz)?
Maarja, niemand van jullie team geeft ook het goede rijtje, ook lekker behulpzaam dus
Rogier kk drol ik zat er wel bij idioot
(ik gaf die gouden tip nog van lady gaga dat het ze geen album had nog wat totaal het foute antwoord bleek, graftak)
Ik kan wel weer gaan roepen zoals tijdens die quiz, maar ik heb ook geen idee (net als toen)
WTF?
Josh zat helemaal niemand bij ons.
Ons team was:
SonicXT
EliasVeritas
Yoghi
Pinowww
en Rogier
Ja toch?
Zondagavond is voor mij goed, maar ander moment kan ook.
En Yoghi heeft wel geholpen: crf Heads Up pokerboek
wat zouden we moeten beginnnen zonder elias..
mir ist wurst wanneer we het spelen.. geef maar gil als jullie een datum kunnen vinden waarop iedereen kan..dat is toch het leukste
HORSE toernooi imo.
Ge ziet maar wanneer, ik kan evt. planning aanpassen om jullie te verslaan.
HORSE is oke !
en het goede nieuws is...pokerstars heeft een 8 player fixed limit horse table..
zondag 11 uur ?
geef even asap door of je meespeelt..dan kan ik stars mailtje sturen om een tafel te reserveren..
dan zijn we nu met ons zevenen..1 plekkie vrij.. suggesties?
iedereen het ermee eens als ik Leo vraag of hij het op de coaching lijst zet..zodat mensen kunnen meeluisteren?
spelers:
SonicXT
EliasVeritas
Yoghi
Pinowww
Rogier
EnvyJosh
Boschman
?????
zoals ik al eerder zei; ik hou mijn seat nog optioneel. Ik weet op dit moment ivm de coaching gewoon nog niet of ik zondag mee kan/wil doen. En 11 uur vind ik trouwens ook te laat, ik ben geen nachtmens in tegenstelling tot de gemiddelde pokerspeler :P.
Maar houd aub geen rekening met me, aangezien ik nu nog geen eens weet of ik mee kan doen