Hey all ,
Ik zit eigenlijk met een vervelend probleem.
Zelf speel ik heel af en toe eens een MTT , wat wel redelijk goed gaat. Meestal haal ik altijd het geld. Kan een mooie stack bouwen , maar op een bepaald moment gaat het berg af. Is eigenlijk iedere keer opnieuw , rond de zelfde blind levels dat er iets mis gaat.
Zelf denk ik het dat het aan mijn gedrag / mindset ligt. Ik kom enorm nerveus zodat ik dichter en dichter bij het grotere geld kom. Jammer genoeg , heb ik bij alles wat ik doe , poker , gamen , biljart een serieuze tik nerveu. Zweten komt er dan ook bij , en heel warm krijgen. Zelf zou ik gewoon mij moeten neer leggen voor tot rust te komen. Is wel een zeer vervelend probleem , zeker als het keer op keer het zelfde is.
De focus is zoek , speel veel minder handen. Bereken niets meer , en sla eigenlijk totaal op hol.
Iemand tips voor dit tegen te kunnen gaan , voor rustig te blijven als het moment er is als je dichter en dichter komt bij het grotere geld. Misschien kan ik in de pauze iets doen voor relax te blijven. Hoe doen jullie het , als je dichter bij het grote geld komt. Het is echt een vervelend probleem voor mezelf.
Kan ook zijn dat ik bust uit mtt dat deze factoren er niets mee te maken hebben. Het is toch vervelend mocht ik ooit live spelen , dat ik daar zit te zweten en warm krijg en begin te shaken als ik een hand speel.
Groetjes Kleinevis