Ga naar het forum
SuckingShipsSimple

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] SuckingShipsSimple

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
337 Weergaven

Hi,

I started playing online poker at William Hill a few days ago. The first game i played whas the 200 dollar freeroll from pokerstrategy at William Hill site. I made the end table the first time i played. Ime reading constantly about poker and using the tools provided by Pokerstrategy. For now i use the SSS strategy and the equilator from time to time.

I can say, I love poker.. But i have doubts the hands at the table are dealt randomly.

I find myself a lot in situations where my preraised early position top pair get blown away by a marginal hand late position. Sometimes i get the feeling that some1 on the table knows what the flop and the streets are cause i get sucked out on those situations. How can some1 reraise with a bad hand get called or raised and win on the river? I see these situations more then i see myself getting a good card on the flop.

Maybe ime just paranoia and i need to read more about poker.

But it gives me a bad feeling playing good and lose a lot of chips on these situations.

Best regards Sura

5 reacties
shevas7
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door sawang

dit

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey sawang,

Welkom op het forum. Je kunt hier gewoon Nederlands spreken op het forum _cool:

Heb je al meerdere freerolls gespeeld nadat je meteen de finale tafel wist te bereiken? Mooi resultaat overigens!

Het verwerken van bad beats en on terecht verloren handen is inderdaad iets waar ja aan moet wennen, en mee moet leren omgaan in het pokeren.
Het is heel belangrijk dat je je niet laat beïnvloeden hierdoor, want dit kan zorgen voor tilt, waardoor je gaat afwijken van het optimale spel.

Daardoor zullen spelers zich dan vaak zelf in slechte situaties gaan begeven waardoor ze nog meer verliezen.

Wanneer je optimaal speelt zul je altijd nog periodes van pech hebben waarin de tegenstanders alles treffen. Daarom is het bankrollmanagement ook zo'n essentieel onderdeel van het poker. Met een goed bankrollmanagement kun je een periode van pech, makkelijk overleven.

Oorspronkelijk gepost door shevas7

Oorspronkelijk gepost door sawang

dit

² + de fout die vele beginners maken: te ver gaan met TPTK op drawy boards...
Tbh heb je wss een mentaliteit die je doet beslissen om preflop tight te spelen maar dan bijna niet van je toppair af te komen (===> major veel implied odds) dus zou ik je ook callen in late position met goede floppers

Kidpoker777
PokerStrategist

Blijf van de rush cash tables weg, koste me gistere 70$ :evil:, vandaag al weer goed gemaakt, maar toch :P

Nee wat hierboven is gezegd is allemaal waar natuurlijk. Wees niet overcommited aan je sterke handen. Je handslectie preflop lijkt me al goed te zitten, probeer postflop soms wat meer potcontrol te spelen om marginale situaties te vermijden.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hey iedereen, :diamond:

Bedankt om mij zo vlug van antwoord te voorzien.
Super analyse xenophon en lanfear. Ik moet inderdaad bij tptk opletten voor een massive raise en meer over poker leren. Minder vastkleven aan in gedachte made hands. Met Bankrollmanagement zit het wel goed.

En ivm de 200 dollar freeroll.
Ik heb wel equilator en ICM gebruikt en op mijn spelpositie gelet.
Thight aggressive gespeeld en wat Good Fortune gehad.

Poker word mijn nieuwe hobby. Relaxed spelletje spelen, ondertussen wat naar de aangename voice vids van deze site luisteren en wat dollars krijgen.
Het leven kan aangenaam zijn.

Bedankt coaches, vips en leden van Pokerstrategy voor de Strategie en de massa video en uiteraard mijn free bankroll die stijgend is door gewoon simpele dingen toe te passen.

Sawang future pokerplayer. _grin: