Ik wil ook wel op het FL lijst. 0.25/0.50 FR
Oorspronkelijk gepost door Robibinho
Ik wil ook wel op het FL lijst. 0.25/0.50 FR
yoo als je eens wil sweaten laat maar iets weten
ik speel ook .25/.50 FR mijn skype is Icmean
ik krijg maar geen reactie op mijn vraag ik heb al een thread en op 3 forums gepost dus ik plaats het gewoon maar ergens
maar als je 50 dollar heb gekregen op Partypoker kun je daar dan nog rakeback krijgen
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
ik krijg maar geen reactie op mijn vraag ik heb al een thread en op 3 forums gepost dus ik plaats het gewoon maar ergensmaar als je 50 dollar heb gekregen op Partypoker kun je daar dan nog rakeback krijgen
In je andere thread met die vraag heb ik daar wel antwoord op gegeven
Zie dus even je andere thread.
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
ik krijg maar geen reactie op mijn vraag ik heb al een thread en op 3 forums gepost dus ik plaats het gewoon maar ergensmaar als je 50 dollar heb gekregen op Partypoker kun je daar dan nog rakeback krijgen
In je andere thread met die vraag heb ik daar wel antwoord op gegeven
Zie dus even je andere thread.
als je bij laatst geposte forumpost kijk en dat betekent een geel envelopje toch een nieuw bericht?
bij wordt het niet meer geel
Tja, ik weet zo niet of dat allemaal werkt. Maar ik kijk zelf altijd gewoon regelmatig naar de homepage, en de forumthreads in dat rijtje op de homepage bevatten de nieuwste replies. Dus ja, zodoende houd ik het bij
ik wil ook wel op de lijst NL 100 SH, voor de geinteresseerden eventueel ook NL50 HU!
Ik speel nu BSS SH NL25,
iemand interesse in een sweatsessie binnenkort?
Of beter imo, een sessie opnemen allebij en dan elkaars sessie bekijken.
Oorspronkelijk gepost door Thormtos91
Ik speel nu BSS SH NL25,iemand interesse in een sweatsessie binnenkort?
Of beter imo, een sessie opnemen allebij en dan elkaars sessie bekijken.
Ik speel NL25 SH en ik zit in een megadownswing (zo voelt het toch aan). Maar omdat ongetwijfeld een deel van mijn verliezen te wijten zijn aan slecht spelen, wil ik toch nog een (laatste?) serieuze poging doen om aan mijn spel te werken.
Dus add me on Skype (Simon Delespaul). Ik denk dat een sweatsessie nog iets nuttiger is dan video's, omdat je dan tijdens het spelen kunt overleggen (gameflow en zo voel je beter aan).
Ik speel tijdens de week 's avonds 19u-22u30 ongeveer.
Maar ik wil gerust ook sessies opnemen, heb ik voor PS ook al gedaan.
BTW, al wie ook NL25 SH speelt, geef hier een seintje aub.
ik ben ongeveer een maand plo aan't spelen en zou graag is hebben dat er ofwel iemand meekijkt ofwel dat ik met iem anders kan meekijken.
Momenteel probeer ik PLO25 40bb & sinds een paar dagen PLO50 40bb.
en ook graag BSS, op PLO10 dan, mss binnenkort 25
Hey iedereen,
laatste tijd loopt het wat lastiger sinds ik op NL25 speel en daarom dat ik wel eens wat sweatsessies wil doen met ander NL FR spelers... Liefst met ervaring op NL25 of hoger uiteraard maar alle hulp is welkom
)
Nox
Ik ga er ook maar eens aan denk ik
Ik grind aardig door met 90 uur in de maand, speel tot einde van de deze maand op pkr. Alles gaat daar dus zooo traag dus ik maak relatief weinig handen in de maand. 1 november begin ik daarom op Party Poker
Heb op NL25 475 uur gespeeld en 60K handen gemaakt tegen 9bb/100 handen.
Ik wil wel keer iemand sweaten op NL 25 fullring, heb wel 0,0 ervaring met sweaten.
Ik zoek iemand die mij wil sweaten op NL50 fullring of NL25 6 MAX
Ik gebruik teamviewer, voeg me maar toe op skype en kijken wel hoe het loopt