| In deze thread kun je meer lezen over de Sweet Sunday, jouw feedback erop geven en kun je je opgeven om mee te doen!
Wat is Sweet Sunday? Eens in de twee weken zal de zondag gaan worden besteed aan de cashgame-spelers van onze eigen community. Van 20:00 uur tot 22:00 uur kun je terecht voor het pluggen van jouw leaks, instant hand-judgements, coaching en nog veel meer! Alles zal plaatsvinden onder deskundige begeleiding van Sjengfred en een handjudge om jou ter plaatse van goede adviezen te voorzien. Wat heb je nodig?
Doe mee! Laat in de thread een reactie achter waarin je beschrijft wat je graag wil leren/ waar jezelf denkt dat je leaks liggen. Geef daarnaast je Mikogo id door. Wil je alvast een interessante hand posten of wil met andere leden van onze community over handen discussiëren, dan kun je dat in deze zelfde thread doen. De meest boeiende handen uit die thread zullen ook tijdens de coaching worden besproken. Ben jij benieuwd wat Sjengfred te vertellen heeft over het spel van de anderen? Log in via de coachingplayer om de tips en trucs te volgen en zelf mee te praten! Deze coaching is toegankelijk voor mensen met een status vanaf (bronze). |
![]() |
Het Sjengfred,
Ik zou het erg leuk vinden als je me op NL50/NL100 Rush kunt helpen:
- Ik heb moeite met beargumenteren waarom ik bet (value, protection, bluff) en plaats daarom bets, cbets en raises wanneer het niet moet.
- Soms bet ik ook niet als ik dat wel kan doen voor value.
- Ook wil ik graag advies op het gebied van betsizing.
Het idee is dat ik een paar handen uit m'n handhistory uitzoek om te behandelen in de hand replayer.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Wouter
Zoals er het nu op lijkt kunnen we een hoop handjes van je reviewen Nijntje. Maar ik verwacht toch nog wat meer aanmeldingen :].
Hey Sjengfred,
Ik zou het fijn vinden als je mij zou willen helpen mijn spel te verbeteren. Ik speel Rush poker NL25. Zoals je weet heb ik deze week een begin gemaakt aan het verbeteren van mijn spel en jou hulp zou echt top zijn!
Leaks:
= Cbetten. Ik bet te vaak op verkeerde flops als ik moet checken.
= Spelen vanuit de blinds. Ik complete te vaak waar het niet hoor.
= Stealen vanaf BU en CO. Ik steal denk ik te weinig.
Het idee is om 2 tafels te spelen. Normaal speel ik er 4 maar om makkelijker handen te kunnen bespreken zal ik er 2 gaan spelen.
Zou het top vinden als je me verder wil helpen!
Gr. WesleyTheMan
Lijkt mij in ieder geval leuk Wesley. Vier rushtafels niet te veel om aandachtig te kunnen spelen en ontwikkelen?
Oorspronkelijk gepost door NijntjeNL
Lijkt mij in ieder geval leuk Wesley. Vier rushtafels niet te veel om aandachtig te kunnen spelen en ontwikkelen?
gaat me eigenlijk wel oke af denk ik. Als ik meer tijd nodig heb op 4 tafels snel timebanken
Ja als sjengfred jou gaat coachen ga ik ook zeker meekijken
ik wil nog wel meedoen als 3 niet teveel is? Wordt dan wel nl10 rush fullring, bankroll probleempje
Leaks genoeg maar vooral in de grote potten gaat het mis en natuurlijk spelen uit de blinds.
Een half uur per persoon is volgens mij de bedoeling, dus dat kan zeker nog. Tot vanavond!
Ja half uur is goed toch. Maar is het dan op volgorde van opgave? dus nijntje, ik, giraffe?
Denk ik wel.
@Giraffe; ik zie bij bijna elke video een comment van jou. Je kijkt veel. Hoe komt het dat je nog op NL10 zit dan?