Ga naar het forum
Switch van Pokersta...

Meldingen
Alles wissen

Switch van Pokerstars naar ?

20 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
996 Weergaven
dopiejopie88
PokerStrategist

Beste PS'ers,

Ik speel nu al enkele maanden op Stars, maar begin steeds meer te twijfelen of dit nog wel de juiste room voor mij is. Ben begonnen op FR NL2, uiteindelijk uitgebouwd naar NL10 en inmiddels bijna rolled voor NL25.

Ben denk ik wel een redelijke FR regular op NL10, rond de 160k handjes gespeeld, en wat me opvalt is dat ik de laatste tijd steeds vaker van die 14/9 nits aan de FR tafels tegen kom. Er zitten zeker nog wel vissen, maar ik kom ook hoe langer hoe meer taggy 14/9 spelers aan tafel tegen. Nou speel ik regelmatig tegen dezelfde mensen en zijn deze ook nog best wel exploitable, maar ik denk dat er rooms zijn waar meer vis zit, en waar ik me BI's makkelijker kan verdienen..

Welke rooms raden jullie aan voor NL 10 / NL25. Zowel qua vis, als qua traffic?

Groetjes!

Tim

Beantwoorden
Citeren
19 reacties
Gildo0
Poker Player

lol wtf zielige site pokerstrategy

Beantwoorden
Citeren
ItsTeddyKGB
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Gildo0

lol wtf noob lees f regels

Beantwoorden
Citeren

Hey dopiejopie,

Denk idd ook wel dat je een solid speler bent die NL10 FR beat en je hebt helemaal gelijk over het niveau op stars FR. Veel nits/TAGs. Wat je hier wel tegen kunt doen is heel goed tableselecten (met PTR dan).

Als andere room raad ik je 888poker aan ;).

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88 Topicstarter
dopiejopie88
PokerStrategist

he farma! bedankt voor je reply.. ik select nu enkel via % players / flop en kijk of er spelers aan tafel zitten op wie ik notes heb met fish, loose oid.

wat is het verschil met PTR? kan ik daar beter scannen? wellicht wel een idee om dat aan te schaffen dan..

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88