Ga naar het forum
Switch van Pokersta...

Meldingen
Alles wissen

Switch van Pokerstars naar ?

20 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
996 Weergaven
dopiejopie88
PokerStrategist

Beste PS'ers,

Ik speel nu al enkele maanden op Stars, maar begin steeds meer te twijfelen of dit nog wel de juiste room voor mij is. Ben begonnen op FR NL2, uiteindelijk uitgebouwd naar NL10 en inmiddels bijna rolled voor NL25.

Ben denk ik wel een redelijke FR regular op NL10, rond de 160k handjes gespeeld, en wat me opvalt is dat ik de laatste tijd steeds vaker van die 14/9 nits aan de FR tafels tegen kom. Er zitten zeker nog wel vissen, maar ik kom ook hoe langer hoe meer taggy 14/9 spelers aan tafel tegen. Nou speel ik regelmatig tegen dezelfde mensen en zijn deze ook nog best wel exploitable, maar ik denk dat er rooms zijn waar meer vis zit, en waar ik me BI's makkelijker kan verdienen..

Welke rooms raden jullie aan voor NL 10 / NL25. Zowel qua vis, als qua traffic?

Groetjes!

Tim

Beantwoorden
Citeren
19 reacties
Gildo0
Poker Player

lol wtf zielige site pokerstrategy

Beantwoorden
Citeren
ItsTeddyKGB
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Gildo0

lol wtf noob lees f regels

Beantwoorden
Citeren

Hey dopiejopie,

Denk idd ook wel dat je een solid speler bent die NL10 FR beat en je hebt helemaal gelijk over het niveau op stars FR. Veel nits/TAGs. Wat je hier wel tegen kunt doen is heel goed tableselecten (met PTR dan).

Als andere room raad ik je 888poker aan ;).

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88 Topicstarter
dopiejopie88
PokerStrategist

he farma! bedankt voor je reply.. ik select nu enkel via % players / flop en kijk of er spelers aan tafel zitten op wie ik notes heb met fish, loose oid.

wat is het verschil met PTR? kan ik daar beter scannen? wellicht wel een idee om dat aan te schaffen dan..

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
he farma! bedankt voor je reply.. ik select nu enkel via % players / flop en kijk of er spelers aan tafel zitten op wie ik notes heb met fish, loose oid.

wat is het verschil met PTR? kan ik daar beter scannen? wellicht wel een idee om dat aan te schaffen dan..

PTR heeft op iedereen sample he :). En fish zeker de dikke fish zijn spelers die je maar 1keer ziet en waar je dus wss geen sample op hebt. PTR zegt je waar deze zitten.
Maar als je een groot sample hebt op die limiet raad ik je ook 'turbo table scan' (tik eens in op google) aan. Het is gratis en scant de tafels ook. Deze kan wel enkel vertellen waar fish zit waar je al sample op hebt.

Beantwoorden
Citeren
Plompoker
PokerStrategist

Hey Dopie,

Netjes om te horen dat je al bijna naar NL25 kan! Ik ben zelf ook geen fan van stars en speel zelf op 888, NL10. op 888 hebben ze NL10/20/30, misschien ben je al wel rolled voor NL20?

Anders raad ik je WPT poker aan (in principe partypoker) , zeker voor deze maand. De sign-up bonus geeft 33,3% Rakeback en daarboven op komt de gladiator promotie.

Beide rooms hebben lekker traffic. 888 is zeer fishy tot NL10. Over WPT poker kan ik je helaas niet zoveel vertellen

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

@ Gildo,
Het is niet toegestaan om te verwijzen naar pokerrooms waar we niet mee samenwerken.

@Dopie:
Ik denk dat er al 2 goede opties genoemd zijn met 888poker en WPT Poker (partypoker netwerk, dus qua traffic zeker goed).

Een andere optie zou nog een van de Ongame pokerrooms zijn: bwin, Betfair of EuroPoker.

Qua fishyness is 888poker het beste voor je denk ik. De traffic zal bij WPT Poker iets hoger liggen.

Beantwoorden
Citeren
Plompoker
PokerStrategist

:facepalm:

I just did Lanfears job,

I dont get paid :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Plompoker
:facepalm:

I just did Lanfears job,

I dont get paid :f_biggrin:

:coolface:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Gildo0

hoe kan je de beste site van de wereld zielig vinden :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88 Topicstarter
dopiejopie88
PokerStrategist

bedankt voor de response! hoe is de traffic qua nl 25 op WPT? en is het zo dat er op 888 maar weinig traffic is op NL20?

hoe is de software verder? ik irriteerde me er altijd aan dat je bij partypoker de kaarten niet kon zien als je allin ging. is dat bij WPT ook zo?

Groetjes!

Beantwoorden
Citeren
Plompoker
PokerStrategist

Traffic op NL10 is in ieder geval zeer goed, altijd 30+ tafels wel. NL20 zal iets minder zijn, maar nog steeds goed te doen. Ik vind de software van 888 wel goed, lekker overzichtelijk allemaal.

In principe is de software van WPT een kopie van die van party.

Beantwoorden
Citeren

je speelt cash games toch, ga naar iPoker voor een 200% bonus en je kunt 3 maand aan de beginnerstafels spelen na je eerste deposit ;) die zijn echt mega fishy _cool:

Beantwoorden
Citeren
Plompoker
PokerStrategist

Maar de ipoker software is wel puur kak

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Plompoker
Maar de ipoker software is wel puur kak

Die van PP niet dan :D

Beantwoorden
Citeren

PokerStars software > all :D :coolface:

Maarja, waarschijnlijk ook: PokerStars aantal fish < all :P

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
PokerStars software > all :D :coolface:

Maarja, waarschijnlijk ook: PokerStars aantal fish < all :P

In de tijd van Full Tilt vond ik pokerstars al ruk :(

Beantwoorden
Citeren
timbo158
PokerStrategist

Ik zou naar pacific poker gaan. IMHO meest fishy site!

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door timbo158
Ik zou naar pacific poker gaan. IMHO meest fishy site!

Voor de duidelijkheid, Pacifc = 888poker, voor het geval enkelen dat niet zouden weten

Beantwoorden
Citeren