Hey allemaal,
Ik vroeg me het volgende af. Het valt me op dat ik te vaak een superhoog showdown gewonnen percentage heb.
Weet iemand wat er dan misgaat? Of wat de voor/nadelen ervan zijn. Te tight zou je zeggen, dat je er op de flop vaak uitgewerkt wordt... Maar dat is ook niet echt het geval. Meestal staat de gewonnen showdowns wel op 70-80 procent... volgens mij hoort het tussen de 50 en 60 procent te zijn. Qua starthanden speel ik ook vrij normaal = 20-30 procent geloof ik zo uit mn hoofd. Ben alleen met raises vrij tight, maar dat lijkt me niet meer dan normaal
Verder vroeg ik me ook af als je echt van die professionals hebt, zijn die nu echt op de lage limieten begonnen? Ik heb best aspiraties namelijk... Denk soms dat het misschien gewoon beter is een 500 euro ofzo erop te zetten en dan kun je wat serieuzer beginnen. Of het er ook echt inzit om er professional in te worden. kan ik nog echt niet bepalen nu. Ben in stijgende lijn, maar als je op de echte microlimieten zit schiet het gewoon voor geen meter op + ik poker nog niet al te lang pas een half jaar nu. Omdat ik superveel vrije tijd heb, lees kijk veel tv en speel ik erg veel poker. En als het kan wil ik best naar amerika verhuizen. Lijkt me wel wat.
Maar goed, ben wel benieuwd naar jullie reacties hierop, bedankt alvast! Succes allemaal Jooooo!
marty