hallo iedereen,
en ik bedoel ook iedereen want ik heb jullie hulp echt nodig, ik zal beginnen met een korte geschiedenis.
ik speel af en toe (1-2x per maand ) 3 mans thuisgame met 10 euro buying en daarvoor krijg je 20-40 euro chips, blinds stijgen steeds etc.
ik en en die andere jongen (we zijn met zijn 3en ) konden al redelijk pokeren en toen wilde de andere jongen het ook leren en hij begon met spelen met ons, na paar keer te hebben verloren in het begin (dit is al een jaar terug) verslaat hij ons nu 15+ keer achter elkaar.. dit heeft geleid dat de andere jongen het op heeft gegeven en ik ook serieuze twijfels heb.
Ik blijf tegen hem spelen omdat ik het leuk vind maar ook omdat ik denk dat ik heb zeker kan verslaan. maar hij speelt nog steeds als een lucky ********** en ik kan maar geen manier vinden om tegen hem te spelen.
- hij is erg agressief en bet vaak met helemaal niks, vaak met de nuts, reraise op zijn bets word heel vaak met panic all ins tegengegaan, waarvan ik ze wel wil callen maar met middle pair ik het liever wegleg om hem later te pakken.
- als hij merkt dat ik liever uitcheckt dan gaat hij ook all in om mij mentaal te breken
- ik probeer kleinere potten te spelen tegen hem maar een raise van 0.80 cent van mij wordt beantwoord met een reraise van 4.80+ en hij gaat zonder probleem all in voor 40 euro chips voor een pot van 3.80.
- hij past wel redelijk aan met tighter of losser spelen
- hij is bang voor de flop/turn/river en speelt liever all in of fold.
- hij weet dat ik liever kleine potjes speel en veel fold, en tight ben.
HOE KAN IK HEM STOPPEN!!?!?@?@?!?@?
- tighter spelen kan moeilijk in heads up of 3 mans??
- meer reraises, maar dan gaat hij extreem panieken en all ins??
- lichter afcallen, werkt redelijk goed en maak de juiste calls steeds vaker maar krijg gewoon river vernedering.