Ga naar het forum
The Sunday Straddle...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] The Sunday Straddle 02-01: Winnaars van de backdeals bekend!

26 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
1,524 Weergaven

Komende zondag 02-01 staat er weer een Sunday Straddle op het programma!

Om iedereen een kans te geven mee te spelen in dit coole evenement geeft PokerStrategy.com 5 backdeals* weg!

Wat moet jij doen om komende zondag gratis mee te spelen in dit gezellige community-event?

2011 staat voor de deur en natuurlijk heeft iedereen zo wel zijn eigen verwachtingen/doelstellingen op pokergebied. Alleen zouden wij bij PokerStrategy.com graag eens weten welke PokerStrateeg buiten jezelf het in 2011 helemaal zal gaan maken. Natuurlijk willen we wel graag weten waarom juist deze persoon 2011 het tot een succesvol jaar zal gaan maken!

De uitslag zal zondag 02-01 rond 13:00 uur bekend worden gemaakt in deze thread.

* $2.20 inschrijving + $1 straddle

Alvast veel succes!

25 reacties

Ik denk dat moeilijkkk het helemaal gaat maken in 2011, dit omdat hij veel handen post op het MTT hand judging forum en ook aktief zijn blog bijhoudt waarin hij goede tips krijgt van mede spelers die hij duidelijk ook gebruikt als je naar de groei van zijn bankroll kijkt. Ook houd hij zich goed aan BRM :)

Ik denk zelf dat calimero1981 het in 2011 gaat maken. Hij is zonder twijfel de sterkste speler van Pokerstrategy.com en de beste mod ook. _thumbsup:

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door algeriandude
Ik denk zelf dat calimero1981 het in 2011 gaat maken. Hij is zonder twijfel de sterkste speler van Pokerstrategy.com en de beste mod ook. _thumbsup:

Slijmen werkt vrees ik niet aangezien cali nooit de winnaar kiest ;).

Maar nu ik je toch quote "nomineer" ik jou wel ff _evil:. Je moet nog even je weg vinden en de juiste variant voor je maar heb er alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen!!! Je bent al meerdere keren van bijna niks terug gekomen en staat nu zo rond de $100. Vind wat je het beste ligt en jij komt er wel, je hebt iig ruggegraat genoeg.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik kies inderdaad geen winnaars :P

Zelf denk ik dat 2011 het jaar van DeKuip zal gaan worden, die jongen is al echt heel goed en bovendien heeft hij een zieke grindmentaliteit. Mooie is bovendien dat hij het spel wel steeds meer leert waarderen.

Ik zeg dus: 2011, het jaar van DeKuip.

pbijvoet
PokerStrategist

Ik denk Marcelhermus omdat hij eindelijk zijn blog is begonnen :]

Toxicgod
Oldschool Grinder

Ik heb geen specifieke persoon op oog. Maar ik denk en wens en hoop dat elke strateeg die actief op het forum is,
veel mee discuseerd met de strategie discussies en
handen posten op het forum. Die personen gaan het allemaal maken dit jaar.

Dus ik zou zeggen iedereen die zich aangesproken voelt tot deze post. keep going with the strategies en the discussions and we will all make profit this year! _biggrin:

//Tox

3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Ik heb ook niet echt 1 iemand die ik in het specifiek bedoel, net zoals toxic zegt iedreen die actief is en goed wil leren kan natuurlijk gigantisch ver komen. Maar ik denk dat bob het helemaal gaat maken met de MTTs, hij is al zovaak dichtbij en t lukt maar steeds net niet waardoor hij niet hogerop kan en dus met die donks moet blijven vechten terwijl hij t alwel beat, denk dat als hij een ship maakt hij helemaal los gaat :D, Bob suc6 jongen moge er grote ships vallen dit jaar, en uiteraard ook voor de rest.

Copymeistrr
PokerStrategist

Volgens mij is solartje nog altijd een van de betere stijgende spelers. Hij grind die STT's af, maakt daarnaast ook mooie analyses over zijn spel en leert zéér veel bij. Echt een perfecte verhouding waardoor hij van 0$ naar 1000$ en hier zal hij imo een mooie sterke stijgende lijn aanhouden!

Succes Solar (en anderen)!

Ik kan wel een backing gebruiken (kijkt met droopie eyes naar de community) :)

Willem103
PokerStrategist

Ik denk dat Stephanlam het gaat maken in 2011. Hij had een mooie BR opgebouwd in 2010, maar in moeilijke tijden bijna broke gegaan. Hij is nu opnieuw begonnen met grinden om weer boven die $100 grens te komen. Heeft in 2010 al een actieve blog gehad en gaat dit nu weer proberen in 2011. Ik hoop en denk dat hij in 2011 zich weer erg actief bezig gaat houden met poker en daarom deze nominatie.

Krulle37
PokerStrategist

Ik denk ook dat dit het jaar van DeKuip zal worden.
Het is een erg getalenteerd pokerspeler en ik woon indien mogelijk altijd zijn coachings bij. Het is een aardig persoon en hij luistert naar de dingen die je te vertellen hebt of beantwoordt altijd met plezier je vragen. Daarom kies ik DeKuip!

JinEX
PokerStrategist

ik denk dat solartje het wordt
die challenge van $0 naar $1000 kan ik alleen van dromen

GOODLUCK!!

yoricktenh, gaat ver komen dit jaar ;)

Schelles
Oldschool Grinder

Arjon imo, zo'n sexy pokerbeest!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

En we hebben de 5 winnaars.......

- Toxicgod (done)
- Stephanlam (done)
- Krulle37
- Algeriandude (en terecht! :D )
- Willem103

Gefeliciteerd aan alle winnaars!

Als jullie je nickname in deze thread posten, komt het geld zo snel mogelijk naar je toe. Vergeet dan niet om de $1 straddle zelf over te maken naar het account van SmElliot81

Voor de mensen die niet hebben gewonnen, wellicht kun je proberen een backing te regelen via het backdealforum ;)

Succes!

Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Schelles
Arjon imo, zo'n sexy pokerbeest!

rofl, omg :D

3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Pokerstars naam: Stephanlam

Heel erg bedankt, laten we hopen dat ik me zo weer een roll kan opbouwen.

Toxicgod
Oldschool Grinder

toxicgod = Toxicgod op stars.
En thanks voor de backdeal! ;-) kijken of het vanavond weer zo een leuke avond wordt!

Willem103
PokerStrategist

Willem103 = Wollage op pokerstars ;)

Bedankt en zal straks de $1 overmaken!