Netjes ♠_thumbsup: En net dat je een nieuwe horloge nodig had
Nieuws is ook online:
Ter info: Wegens privacy redenen is er een request ingediend voor het wijzigen van de username. Deze is toegekend, vandaar de 'nieuwe' naam
Oorspronkelijk gepost door Arjon
Nieuws is ook online:Ter info: Wegens privacy redenen is er een request ingediend voor het wijzigen van de username. Deze is toegekend, vandaar de 'nieuwe' naam
![]()
Lol 'Privacy redenen' :D.
Gratz
@Arjon, beter fix je dan ook even dat z'n oorspronkelijke naam er niet meer staat als je op z'n naam klikt.
Oorspronkelijk gepost door Willem103
Gratz![]()
@Arjon, beter fix je dan ook even dat z'n oorspronkelijke naam er niet meer staat als je op z'n naam klikt.
Helaas kan ik dat niet allemaal zelf aanpassen, maar doet een andere afdeling dat. Ik hou het even in de gaten, maar ik vermoed dat het een kwestie is van een update die het systeem nog moet verwerken. Als het aan het einde van deze dag die communitypagina ook nog niet gewijzigd is ga ik uiteraard navraag doen.
Wauw, gewoon drie Nederlanders aan de FT, da's wel nice :).
Gefeliciteerd met de ship, man!!!
in de OP van deze topic staat ook de echte nick nog vermeld, misschien ook ff weghalen daar
ontopic: gefeliciteerd Joop!
Oorspronkelijk gepost door anunaki
lama, lees niet goed
Oh haha, geen probleem. Ik was al aan het zoeken
Mooi gedaan!
Gefeliciteerd hoor!
Goh, ik moet ook maar weer eens een MTT gaan spelen, gezien al die successen zo links en rechts...
Overigens heeft die gast op plaats 8 ook wel een leuke drol gelegd
super
gratz ♠_cool:
trouwens, die horloge is rommel. stuur hem even op naar mij.Ik maak er "iemand" blij mee
EN ik geef je een fake rolex in de plaats ♠_love: