Tja, 1 van de belangrijkste regels van de shortstackstrategie is dat je niet aan een tafel moet gaan zitten met minder dan 7 spelers.
Niet echt geschikt dus voor shorthanded.
Dit heeft te maken met dat je veel vaker de blinds moet betalen, waardoor de strategie niet goed meer tot zijn recht komt.
Zelf heb ik ook een keer de bonus op Interpoker vrijgespeeld door een sort of SSS te spelen op shorthanded tafels. Iets ruimere starthandencriteria hanteren etc. Maar ideaal was het niet. De swings waren veel groter en daar ben je eigenlijk niet naar op zoek als je een bonus aan het vrijspelen bent.
Ik denk dat je op Interpoker het beste een bonus kunt vrijspelen met Fixed Limit. Al hangt dit ook van je bankroll af. Vaak genoeg zijn er redelijk wat tafels van 1/2 en 2/4 te vinden.
Wat ik wel wil meegeven is dat je voor jezelf moet afwegen of het wel waard is om je blind te staren op een bonus. Zelf heb ik dit iets te vaak gedaan in het verleden. Mijn spel werd er niet beter op en soms werd het zelfs contraproductief.
Ik heb 2 dagen geleden een mail ontvangen met een superaanbieding. Rakeback, bonussen en direct hoogste VIP Level. Het kan niet op. Toch heb ik zojuist besloten om op Party Poker te gaan spelen. Daar heb ik geen enkel VIP level en maar af en toe een kleine bonus.
Party vind ik veruit de prettigste pokerroom op op te spelen. Ik gebruik daar een layout van PS, heerlijk rustgevend. Alle Trackingsoftware doet het daar. Genoeg fish te vinden en ook leuke MTT's/SnG's, sowieso een ruim spelaanbod. Mijn spel is daar ook stukken beter (mijn bankroll gaat in iedergeval leuk omhoog :D) in vergelijking met op een andere pokerroom.
Met andere woorden verdien ik daar misschien nog wel meer dan bij die aanbieding waarbij ik van alles krijg.
Weeg dus voor jezelf af wat je belangrijker vind en kijk verder dan alleen de bonus.
Succes in iedergeval!