Ga naar het forum
Tips voor 10NL plea...

Meldingen
Alles wissen

Tips voor 10NL please!

9 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
1,829 Weergaven

Na 77000 handen 10NL normal tables en 60000 handen zoom 10nl op +0,34 BB/100 (6MAX)

IK begrijp niet waar m''n leaks zitten want heb het gevoel dat ik een perfect spel speel. De resultaten laten het helaas totaal niet zien. stats zijn als volgt: VPIP 21 PFR 17 Agg 51 FCB 51 FBB67 CBet 55 3B 5 F3B 71

Graag tips....

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
gekkehenkie

Ikzelf ben nu van full ring naar 6max aan het omschakelen. Wat mij wel helpt zijn de coaching video's op dit kanaal. Misschien heb je er iets aan.
https://www.youtube.com/channel/UCbQYns6CrGJxnEVKEtsQEGQ/feed

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF

Hij zit ook veel op twitch, ben ook erg onder de indruk van zijn spel.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984

Oorspronkelijk gepost door NietzscheF
Hij zit ook veel op twitch, ben ook erg onder de indruk van zijn spel.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85

Hier kan je weinig echte tips op geven want ik kan die stats hebben en erg veel geld winnen, maar ook en heel veel verliezen. Het geeft een erg gelimiteerd beeld. Maar mijn standaard tip voor NL speler is dit:

Leer beter post-flop spel spelen. Het is het belangrijkste deel van poker. pre-flop spel is heel leuk en wordt door iedereen als het belangrijkste gezien, ook door jou aangezien je voornamelijk PF stats geeft. Maar het belang van een goed PF spel is alleen belangrijk als je postflop niet goed (of minder goed dan je tegenstander) onder de knie hebt. Door goed preflop te spelen maak je de keuzes post flop meestal makkelijker, maar als je post flop beter wordt kan je veel meer winnen dan door preflop goed te spelen.

Uitstekend post flop spel met redelijk preflop spel zorgt voor veel meer winst dan uitstekend preflop spel met redelijk postflop spel.

Beantwoorden
Citeren
schelleXL

Sng,

ik begrijp je volledig, ik heb hetzelfde op NL10 fullring. Ik zit daar aan een goede +1.1BB/100 over 172K handen.

Denk vooral dat het de eerste limiet is waar wel degelijk een hele hoop goede regs zitten en op fullring zeker tighte spelers. Als ik al 1 vis en callingstation op een tafel heb dan ben ik al heel blij de laatste maanden.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip

Oorspronkelijk gepost door Sngquestions
IK begrijp niet waar m''n leaks zitten want heb het gevoel dat ik een perfect spel speel.

De beste tip die ik je nu kan geven is dat je sowieso niet perfect speelt. Zelfvertrouwen is goed, maar wees kritisch op elke play die je maakt en denk na over de mogelijke alternatieven. Wat zou het voordeel zijn van betten tov checken en maakt het dan uit of je 1/2pot bet of misschien wel 2x de pot?

Zolang je je dat soort dingen steeds af blijft vragen, kun je je spel verbeteren.

Beantwoorden
Citeren
DonkeyDirk

Speel op unibet en zie het geld binnenstromen zonder alle zotte software en speel tegen terribad regs die zonder hun HUD waardeloos zijn :)

Ben sinds een korte tijd terug een bankroll aan het opbouwen want nu ik werk moet ik niet constant liggen uitcashen voor uitgaven :) In februari 17bb/100 gehaald op 10nl. Voor maart wacht ik nog op unibet om mij mee te delen hoeveel handen ik heb gespeeld om de bb/100 te berekenen :)

Beantwoorden
Citeren
schelleXL

Dirk,

ben ook bijna rolled voor NL10 :-)
nog 15 euro te gaan.

Beantwoorden
Citeren