Ga naar het forum
Tips voor heropstar...

Meldingen
Alles wissen

Tips voor heropstarting

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
372 Weergaven

Fo subble ma nubbles,

ik wil weer beginnen pokeren en serieus pokeren maar ben wegens examens maand of 3 out geweest :P
Tips voor herbeginnen? Soort van 'hoe krijg je je goeie mindset zo snel mogelijk terug'?
Hoe doen jullie dit? neem aan dat hier veel mensen wel universiteit of hoge school doen en die dus ook lange tijd niet actief zijn etc... Hoe gaan jullie hier mee om? Hoe ga je terug naar een soort businesslike aanpakken van je pokerspel? Want atm is het eerder 'Shiiiiiit ben meeegadown sinds ik weer wat ben begonnen en moet het weer terugkrijgen' en dat is natuurlijk een killer mentaliteit zoals iedereen wel weet :P Heb al zitten denken om mss wat sessievideos te bekijken, zijn er favorieten voor lage blind no limit bss?

Xeno

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
Orodin
PokerStrategist

Hey,

Ja, wat je beschrijft is inderdaad niet goed voor je mindset. Simpele reden is het feit dat je dan te veel aan je geld (lees: resultaat) aan het denken bent.

Als ik jou was zou ik (afhankelijk van de roll die je hebt uiteraard) een main game kiezen, en dan beginnen met een paar video's kijken en artikelen lezen. Ook de handjudgings doorlezen werkt goed. En dan rustig aan een paar tafeltjes (of eentje, waar jij je lekker bij voelt in ieder geval) beginnen en rustig aan weer wennen.

Focus je daarbij op de beslissingen die je neemt. Die moeten goed zijn...

Eventueel zou je ook nog, als beloning voor je eerdere harde pokerwerk) een deel kunnen uitcashen en daar wat leuks mee doen, en dan met een kleine roll overnieuw beginnen. Als je bepaalde limieten eerder beatte denk ik dat de kans groot is dat je binnen no time de feeling weer terugkrijgt en jezelf weer snel zult kunnen opwerken.

Just my 2 cents. Welkom terug en veel succes in ieder geval!!

Orodin

Beantwoorden
Citeren

hey!

Ik zit inderdaad ook op een universiteit, voor mij is het combineren van poker met school best makkelijk. Ik plan het gewoon een aantal uur in in mijn rooster :D.

Misschien ben je bekent met onmybike, zij wilt van 10$ naar 10000$. Ik ben het nu zelf ook aan het proberen. Moet zeggen de 100$ had ik binnen een week. Plus het feit dat ik precies dezelfde brm gebruikt als onmybike, geeft mij een edge. Ik durf zelfs te zeggen dat brm je carriere kan maken of breken.

In ieder geval succes ermee, weet je al waar je je op gaat focussen? MTT's,STG of cash?

Beantwoorden
Citeren