Ga naar het forum
Toernooien die verd...

Meldingen
Alles wissen

Toernooien die verdwijnen op PartyPoker

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
442 Weergaven

Ja, dat is een titel die je niet gelooft. Toch is het zo. Het is al diverse keren gebeurd, zo ook vandaag.

De editie van 10 juli 2012, 23.00u van de PokerStrategy.com verdween gewoon!

Blij als ik was dat ik weer ITM zat, zag ik hoe de tafel niet meer gedeeld werd. Vervolgens kwam de melding "Gepauzeerd", zoals altijd in zulk geval. Uiteindelijk werd de tafel gesloten, en ook op de lobby was het toernooi verdwenen.

Kijk, dat is nou prutswerk van PP. Dat heb ik op andere sites nog niet meegemaakt. Wel natuurlijk dat iemand vijf Azen had op PokerStars, whahaha!!!

Kan iemand van PokerStrategy.com eens nagaan hoe dat zit?

Geld krijg je ook niet voor de moeite. Die Russische jongen die naast me zat had een lekkere stack opgebouwd, goed gespeeld, en weg alles! Dank je voor de moeite!

Wat vinden jullie, als spelers, van zulk een gang van zaken? Ik vind het een van de eerste vereisten dat je software niet regelmatig met hetzelfde euvel instort! Of ben ik nu te streng?

Groetjes van de Poepvogel!

Beantwoorden
Citeren
4 reacties

Gebeurt dit nu nog steeds? Ben al 10 maand weg daar en toen had ik er al last van. Zowat elke depositor's freeroll kon niet worden uitgevoerd.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Yep, nog steeds aan het handje. Ik had wel de indruk dat het de laatste tijd wat minder werd, maar nu is het dus weer raak geweest.

Erg naar, want je bent in het geld, en je krijgt niks als dit gebeurt. En bovenal: je pokerplezier wordt in één klap weggevaagd.

Partypoker verontschuldigt zich ook niet ervoor, ze vertellen je niks. Aso...

Beantwoorden
Citeren
Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Yep, nog steeds aan het handje. Ik had wel de indruk dat het de laatste tijd wat minder werd, maar nu is het dus weer raak geweest.

Erg naar, want je bent in het geld, en je krijgt niks als dit gebeurt. En bovenal: je pokerplezier wordt in één klap weggevaagd.

Partypoker verontschuldigt zich ook niet ervoor, ze vertellen je niks. Aso...

Je krijgt wel geld normaal... maar is een bug in de software. Snap niet dat ze dit nog altijd niet hebben opgelost tho, die bug zit ondertussen like 3 jaar in de software.

Het probleem is dat je van tafel verplaatst word... je huidige tafel word dus afgesloten maar de nieuwe tafel opent voor de één of andere reden niet automatisch. Als je de lobby van het tournooi opzoekt dan ga je normaal de optie hebben "take your seat" en dan ga je wel verder kunnen spelen. Als je niet verder speelt zal je gewoon afgeblind worden en op de achtergrond busten waarna je wel gewoon je geld gaat krijgen normaal... proberen van tournament lobby's op te houden dus op PP hoewel dat wel kut is.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

In het geval van gisteren was het niet zo dat ik van de tafel verplaatst was. Iedereen bleef op de tafel zitten. Na een hele tijd werd de tafel gesloten.

Geld heb ik ook niet gekregen. Het saldo was nog steeds hetzelfde.

Het toernooi heb ik opgezocht in de lobby, en het was weg. Er was op geen enkele manier iets aan te doen.

Het lijkt erop dat de bug verergerd is. Resistent... hahaha

Dank je voor je post Mstlc!

Beantwoorden
Citeren