Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Topshark

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
706 Weergaven

Heey Pokerstrategen,

Het is alweer meer dan een week geleden dat ik het voor het eerst constateerde, maar je kan nu helemaal geen bedragen meer zien bij je graphs op Topshark. Weet iemand waar je nog wel kan zien wat voor bedragen iemand wint of verliest?
Ik heb namelijk nu wel beetje indruk van spelers, maar zou het wel handig vinden om te zien of ze nou 1k of 10k up staan :)

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
bayleysa

Oorspronkelijk gepost door Haassje
Heey Pokerstrategen,

Het is alweer meer dan een week geleden dat ik het voor het eerst constateerde, maar je kan nu helemaal geen bedragen meer zien bij je graphs op Topshark. Weet iemand waar je nog wel kan zien wat voor bedragen iemand wint of verliest?
Ik heb namelijk nu wel beetje indruk van spelers, maar zou het wel handig vinden om te zien of ze nou 1k of 10k up staan :)

Inloggen en dan bovenaan kun je naar scheduled gaan. Daar zie je alles nog wel. Klopt wel dat de bedragen weg zijn op de main page, volgens mij vinden ze het grappig die zooi eens in de paar weken aan te passen

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Het is bijna zeker het gevolg van acties door PokerStars. Heb je hetzelfde 'probleem' ook voor accounts op andere netwerken ? Want ik kan bvb wel nog mijn eigen getallen zien op de main page grafieken, maar ik was dan ook opted-in.

Op OPR valt immers te lezen dat ook daar vanaf 10 mei alle numerieke resultaten van spelers, zoals hun ROI, netto winst, etc..., gaan verdwijnen. Als je je eigen resultaten toch wil zien, kan je voor een opt-in kiezen.

Het ziet er dus naar uit dat na PTR ook alle toernooi-trackers eraan zullen moeten geloven. Wel een beetje een 180 graden bocht van PokerStars aangezien ze destijds verklaarden dat OPR e.d. in regel waren met hun richtlijnen doordat ze niets publiceren waar je zelf ook niet achter zou kunnen komen. Het is namelijk zo dat je bij Stars van eender welk toernooi zelf ook de resultaten kunt opvragen. In principe zou je dus je eigen TopShark of OPR database kunnen aanmaken.

Beantwoorden
Citeren
moeilijkkk

Zullen ze over een tijdje wel met hun eigen toernooitracker komen waar je dan met een of ander lidmaatschap ofzo de stats dan kan checken, want ja Stars moet ook wat centjes verdienen natuurlijk :facepalm: :rage:.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door moeilijkkk
Zullen ze over een tijdje wel met hun eigen toernooitracker komen waar je dan met een of ander lidmaatschap ofzo de stats dan kan checken, want ja Stars moet ook wat centjes verdienen natuurlijk :facepalm: :rage:.

Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.
De voornaamste reden waarom Stars (of eender welke room) deze sites liever kwijt dan rijk is, is dat ze een afschrikkend effect hebben op de fish. Hoe vaak gebeurt het immers niet dat spelers becommentarieerd worden op basis van hun resultaten ? Daarnaast kunnen regs elkaar ook gemakkelijker vermijden zonder tegen elkaar al gespeeld te hebben.
Dus in beide gevallen vermindert het de traffiek op de site.

Beantwoorden
Citeren