Ga naar het forum
Trackingsites niet ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Trackingsites niet accuraat

17 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,125 Weergaven
Titangizmo
PokerStrategist

Had laatst een discussie met iemand die beweerde dat PTR 100% betrouwbaar was en ik die zei dat dat totaal niet klopt want bij mij mist ie vaak dingen.

Dus toen ik vandaag mijn 1e NL50 ervaringen wou vergelijken vond ik dit verschil. PTR heeft 2 tafels gister niet getracked waar ik op PTR dus -$18 sta, ben ik in werkelijkheid +$5 ongeveer. Hij heeft tafel Cejay en Pioe niet getracked wat 164 handjes zijn vs 143 wel tracked terwijl dat er op die 3 tafels 150 moeten zijn. Not that I care but to the person...

I TOLD YOU SO! :P

Mijn PokerTableRatings.

Mijn William Hill table history.

16 reacties

PTR klopt idd niet veel van, had ik ook al gemerkt. Maar ik heb wel het idee dat OPR en SS er redelijk goed op zitten.

Titangizmo Topicstarter
Titangizmo
PokerStrategist

sharkscope

Titangizmo Topicstarter
Titangizmo
PokerStrategist

Hihi die ken ik dus wel alleen gebruik ik ook niet omdat het voor S&G's is en geen cashgames.

Gebruik PTR ook alleen maar om een vaag idee te krijgen of ik tegen een winnend of verliezende speler zit. En als iemand staat op -1,5k zal het wel niet zo fout zijn dat het een winnende speler is. :D

Sharkscope klopt ook niks van, mijn totale aantal toernooien daar is 1700, terwijl ik op mijn nieuwe laptop alleen al 2050 toernooien heb gespeeld. Nou was ik daarvoor ook nog niet serieus aan het pokeren, maar ik had toch lifetime minstens wel 400 toernooien gespeeld.

Mja vind het wel relax, want op mijn Sharkscope lijk ik een break even speler, terwijl ik op HEM over mijn laatste 2k toernooien een ROI van 7% heb. Regs die mij opzoeken zullen me dus onderschatten

Titangizmo Topicstarter
Titangizmo
PokerStrategist

Precies ;) vandaar dat ik zei dat ik het wel relax vond.

Ik speel overigens op fulltilt, misschien is sharkscope voor andere rooms wel accuraat.

Dietjes
Oldschool Grinder

sharkscope is idd niet volledig accuraat. Heeft al een aantal cashes van mij gemist maar denk wel dat hij voor ongeveer 90% klopt. OPR heb ik nog nooit iets zien missen...

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Klopt zeker niet helemaal 100%. Ik mis ook wat dollar als ik HEM vergelijk met PTR maar het geeft uiteraard wel een aardig beeld van een speler als ie wat meer handjes heeft gespeeld!!

Opr gebruik ik niet aangezien ik stt's op fulltilt speel en die trackt hij niet vanwege een overeenkomst met ftp

Varune
Elite Grinder

Ik mis zelfs wat handen in m'n eigen HEM, wss ook omdat ik 'm 2x opnieuw erop heb gezet en export/import heb gedaan. Maar ook doordat ik voordat ik een hand heb verloren soms al de tafel leave, en dan de HH niet opsla?!

Lamapalooza
PokerStrategist

PTR heeft van mij 1400 handjes. Terwijl ik er minstens al 70k heb.
SS heeft 200 stt's/mtt's, wat er zeker 300 of meer moeten zijn.
OPR heb ik niet gechecked.

Oorspronkelijk gepost door BadassBart
Sharkscope klopt ook niks van, mijn totale aantal toernooien daar is 1700, terwijl ik op mijn nieuwe laptop alleen al 2050 toernooien heb gespeeld. Nou was ik daarvoor ook nog niet serieus aan het pokeren, maar ik had toch lifetime minstens wel 400 toernooien gespeeld.

Mja vind het wel relax, want op mijn Sharkscope lijk ik een break even speler, terwijl ik op HEM over mijn laatste 2k toernooien een ROI van 7% heb. Regs die mij opzoeken zullen me dus onderschatten

Kan kloppen dat sharkscope niet alles heeft getracked, daar de site in den beginne alleen maar STT SNG trackte, dit pas later aangevuld met MT SNG en MTT. Als je histories nog hebt van die betreffende mtt's kan je sharkscope gewoon mailen en dan vullen zij het voor je aan afaik.

PTR staat er al langer om bekend dat het voornamelijk bij FTP slecht tracked, dit komt waarschijnlijk door bijvoorbeeld het rush poker e.d.

Ik speel juist vooral STT's dus daar kan het niet echt aan liggen.

RelyonLuuk
PokerStrategist

Mijn HeM breekt MTT's in stukken en ziet ze als aparte toernooien. Ik kan er moeilijk wijs uit worden. Sommige toernooien vind ik helemaal niet terug.
Ik zou graag alle handen uit één toernooi gewoon op een rijtje hebben, zodat ik mijn spel per toernooi kan analyseren. Iemand iets meer ervaring met HeM?