in !
Nou ik heb de grens ook gehaald als het goed is.
Misschien even intern overleggen hoeveel tickets ik krijg (ben beetje apart geval
).
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Nou ik heb de grens ook gehaald als het goed is.Misschien even intern overleggen hoeveel tickets ik krijg (ben beetje apart geval
).
Hehe ja oke, maar gelukkig is het vrij simpel: we checken bij iedereen even het aantal SP's uit de afgelopen periode. Op basis daarvan heb ik jou ook aan de lijst toegevoegd
Oorspronkelijk gepost door Annovic
Hallo Annovic!Huidige StrategyPoints: 2 649
en toch maar gold ?
in btw
Volgens het nieuwe systeem (dat 1 juni ingaat) ben je platinum (vanaf 2.500 punten), volgens het oude systeem echter nog gold (daar is platinum pas vanaf 3.000 punten).
Daarom is je status nu nog gold, maar krijg je toch 2 tickets voor de raffle
Ik heb nu 500+, ik dacht dat ik dan normaal al gold moest krijgen nu, want snap het niet meer volledig:p
Oorspronkelijk gepost door liessens
Ik heb nu 500+, ik dacht dat ik dan normaal al gold moest krijgen nu, want snap het niet meer volledig:p
In het nieuwe systeem krijg je inderdaad gold vanaf 500 punten. Dat gaat echter pas in vanaf 1 juni, vandaar dat je nu nog silver bent (oude systeem is namelijk gold vanaf 800).
Je komt met 500+ echter wel in aanmerking voor een ticket voor deze promo! Ik heb je toegevoegd
Oh lol dacht dat je gewoon gold moest zijn, blijkt dat je maar 500 punten hoeft te hebben voor deze promo..
Nja anyway, vandaag gold geworden, IN!
Oorspronkelijk gepost door BadassBart
Oh lol dacht dat je gewoon gold moest zijn, blijkt dat je maar 500 punten hoeft te hebben voor deze promo..Nja anyway, vandaag gold geworden, IN!
![]()
Jup, volgens het nieuwe statussysteem. Betekent ook dat je slechts 2.500 hoeft te hebben voor platinum in plaats van 3.000
Ik heb je toegevoegd
Oorspronkelijk gepost door auxaux
Juist ja..Gold dus....
Dan doe je mee, ik heb je toegevoegd