Ga naar het forum
Van FTP overstappen...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Van FTP overstappen naar andere pokersite. Hoe zit het met rakeback via PS?

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
458 Weergaven

Hallo,

Ik heb een aantal vragen m.b.t. de speciale promoties die diverse pokersites nu aanbieden naar aanleiding van de miljardenfraude in de VS. Ik zit op dit moment nog bij Fulltiltpoker en krijg via Pokerstrategy ook wekelijks 27% rakeback.

1. De speciale promoties die andere pokersites aanbieden, bijvoorbeeld tot wel 200% rakeback, zijn wel erg aantrekkelijk. Welke raden jullie aan om bij te gaan spelen? Speel voornamelijk op 5NL, gemiddeld 2 uur per dag.

2. Mijn pokerstrategy account is gekoppeld aan Fulltiltpoker. Kan ik dit wijzigen wanneer ik naar een andere pokerroom ga die de speciale promoties aanbieden? Dus dat ik rakeback krijg van Pokerstrategy, terwijl ik niet meer op Fulltilt speel. Is dat mogelijk?

5 reacties
Napooo
PokerStrategist

Met vraag 1 kan ik niet onmiddellijk helpen, maar vraag 2:

Als je via pokerstrategy een andere client download dan is er over het algemeen wel een speciale bonus voorzien. Dit is echter niet altijd in de vorm van rakeback. Er zijn zeker nog sites waar er rakeback te verdienen valt, maar dat hangt van de site zelf af. Lees dus de verschillende pokerrooms en hun voorwaarden eens door (bovenaan tabblad Poker rooms).

flamman86
PokerStrategist

hellaas niet, FT is de site die rakeback aanbied dus niet PS. Andere sites hebbem verschillende andere bonussen om het te compenseren.

Waarvan ik weet doet PKR ook aan rakeback

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

hey BWonder,

Laat ik beginnen met te zeggen dat je zoveel pokerrooms als je wilt kunt koppelen aan PokerStrategy.com. Je kunt dus eigenlijk bij al onze partners spelen, ook bij twee of meer pokerrooms tegelijk en op alle rooms StrategyPoints verdienen en profiteren van bonussen en promoties.

De promotie van 200% zal een first deposit bonus zijn. Met 200% rakeback zou de pokerroom binnen de korte keren failliet zijn ;)

Het aanbod van rakeback verschilt per room. Op sommige pokerrooms hebben we inderdaad ook een aanbod van rakeback, net als bij Full Tilt Poker. Bij andere pokerrooms is het niet toegestaan om rakeback aan te bieden, omdat dit een overtreding van hun regels is. Bij die pokerrooms verloopt de "rakeback" via hun VIP-systeem waarmee je bonussen of cashrewards kunt kopen.

Voor adviezen over de te kiezen room kun je misschien beter wachten tot een aantal andere leden hun visie gegeven heeft. Er zijn een aantal factoren waar je op kunt letten: De bonus, het niveau van de tegenstanders. Wil je graag vaste rakeback? Zijn er aantrekkelijke freerolls.

Een overzicht van de verschillende rooms en het aanbod dat je via PokerStrategy.com krijg vind je via deze pagina, daar komen de speciale promoties nog bovenop

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt allemaal voor de snelle reacties.

Mooi dat je alle pokerrooms tegelijkertijd aan PS kunt koppelen. Ik ga eerst maar even uitzoeken welke pokerroom voor mij dan het meest rendabel is.

@Lanfear81

200% FDB bedoel ik natuurlijk, 200% rakeback kan niet :P

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

zou wel leuk zijn _biggrin:

Ja neem even rustig de tijd en neem alle rooms even door en selecteer een paar rooms je die interessant lijken. Dan kun je dan misschien gericht kijken naar een passende promotie die nu loopt