Ga naar het forum
Vanavond SnG Sweet ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Vanavond SnG Sweet Sunday - geef je op!

7 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
675 Weergaven
Arjon
Oldschool Grinder

Wil jij vanavond persoonlijk geholpen worden tijdens de SnG Sweet Sunday van deze week? Geef je dan op in deze thread!

Van 20:00 uur tot 22:00 uur een coaching plaatsvinden waar jij actief aan kunt deelnemen. Chaserr zal in deze twee uur jou gaan helpen om jouw leaks te pluggen. Bij de coaching zal interactie in een hoog vaandel staan. Normaal gezien zullen er 3 of vier spelers geholpen worden die 30 tot 45 minuten speeltijd krijgen.

• Zorg dat je in het bezit bent van een goed werkende microfoon om je spel te kunnen toelichten.
  • Zorg ervoor dat je mikogo hebt geïnstalleerd, zodat vlotte doorstroming mogelijk is.
  • Probeer al actief aan het spelen te zijn, dit zal de doorstroming ook bevorderen.

Veel succes en plezier!

6 reacties
NilsAe
PokerStrategist

Ik ga een mede pokerstrategylid hiervoor inschrijven.
Aangezien ik vanavond toch bij hem thuis zal vertoeven, kan ik inmiddels meegenieten van een sng-review.

YannicDLR

Antie
PokerStrategist

Hello,

Gaat dit vanaf nu elke zondag zijn?

Ik ben wel geïnteresseerd meer naar de toekomst toe (ik moet eerst nog micro kopen).

Antie

Ik bied me vanavond graag aan;)

chaserr
Poker Player

Leuk al een aantal aanmelding komt helemaal goed vanavond, ga nu nog even zelf grinden :D

@ Antie sweet sunday is om de 2weken met vaak een ander forumlid/coach.

Als je met mij mee zou willen kijken zou ik dat ook wel tof vinden, alhoewel ik niet echt een lange sessie zal spelen vandaag.

pmania
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door NilsAe
Ik ga een mede pokerstrategylid hiervoor inschrijven.
Aangezien ik vanavond toch bij hem thuis zal vertoeven, kan ik inmiddels meegenieten van een sng-review.

YannicDLR

Eerst was dit om de 2 weken.