Ga naar het forum
Verplaatsen toernoo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Verplaatsen toernooi tijden?

10 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
554 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Ik vraag me af of en wanneer rooms het tijdschema van hun (grote) MTT's gaan aanpassen.

Met de huidige blokkade voor Amerikanen lijkt het mij bijvoorbeeld logisch om toernooien als de sunday million, en warmup te verplaatsen naar tijden die beter geschikt zijn voor Europa. Tegelijkertijd zou dat ook beter zijn voor spelers uit Rusland en Azie bijvoorbeeld.

Zullen de rooms deze toernooien gaan verplaatsen? Of gaan ze hier nog mee wachten?

9 reacties

Dit zou inderdaad super zijn voor ons indien ze de sunday million over de middag zouden geven. Maar ik weet nu niet of ze zo snel hun mtt schema zullen aanpassen voor europese spelers.

dat zou echt te gek zijn idd

1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Ja toernooiën als de dailly dollar moeten nu toch ofwel vol met sit out spelers zitten of nooit vol geraken.

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Lees net op 2+2 een statement van BryanS-PS (PokerStars Tournament Admin)

Originally Posted by BryanS-PS

Originally Posted by Jackal69 I mean, its not like they have to move far so ppl wont miss out. Just start them at 5-6pm and 7-8pm GMT with 120 min late reg, problem solved. A lot of the late events are mix games with already low guarantees, without a change theyre going to be one and two table events.

Changes are in the works. Those who have played in a previous SCOOP (and who are eligible to play in this year's) should be receiving a survey quite soon, asking about start time preferences, etc. The guarantees are changing, also, and will be reflected in the client when we re-deploy the tournaments to change the times.

Thanks as always for the feedback; it's much appreciated.

DonBartos
Oldschool Grinder

WBN als alle SCOOPs verplaatst worden.
Zou ook niet meer dan logisch zijn

samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door DonBartos
WBN als alle SCOOPs verplaatst worden.
Zou ook niet meer dan logisch zijn

+1!

het echt zo vet zijn als die grote Sunday MTTs zondag om 12:00 ofzo beginnen

lekker sats spelen om af en toe op zondag relaxt voor de one time te spelen

DonBartos
Oldschool Grinder

BTW vreemd dat de GTDs van daily ninety grand en daily fourty grand verhoogd zijn. Why?

Zou goed zijn voor ons, maar gaan ze zeker nu nog niet doen. :]