Goedemorgen,
Zomaar iets dat me opviel waar ik even een vraagje over heb; Waarom staan er op de nederlanse site minder video's dan op de engelse versie?
Groeten,
Leo
Goedemorgen,
Zomaar iets dat me opviel waar ik even een vraagje over heb; Waarom staan er op de nederlanse site minder video's dan op de engelse versie?
Groeten,
Leo
Omdat de Nederlands/Belgische site nog maar 3 maanden online is misschien??
De Engelse site is al langer online en hebben ook coaches die video's maken. Van Makomar (Fixed Limit) verschijnen er binnenkort wat video's, echter voor No Limit zal dit nog even op zich laten wachten.
Er komt overigens morgen wel iets interessants als het gaat om video's. Hou het nieuws in de gaten.
Ja, dat snap ik, alleen die video's die er staan zijn in het engels, daarom snap ik niet dat de rest er ook niet bijstaat...
Maar maakt niet uit hoor, ben weer aan het detailneuken
Groten,
Leo
Oorspronkelijk gepost door Sharp80
Omdat de Nederlands/Belgische site nog maar 3 maanden online is misschien??![]()
De Engelse site is al langer online en hebben ook coaches die video's maken. Van Makomar (Fixed Limit) verschijnen er binnenkort wat video's, echter voor No Limit zal dit nog even op zich laten wachten.
Er komt overigens morgen wel iets interessants als het gaat om video's. Hou het nieuws in de gaten.
![]()
We kijken er naar uit
het nieuwste is dat we nu een VIDEO hebben waarop sharp 8 tafels sng speelt. hij geeft hierbij commentaar op alle handen die hij speelt en geeft advies om je BR te verbeteren.
have fun all, i know i will.
I love your hair Sharp!! Maar is die styl niet een beetje verouderd? En een beetje laag tempo
Maar goeie video!!!
Over die video's verschijnt vanavond het nieuwsbericht.
En nee, helaas kan ik niet zo goed zingen als die vent in die video....... en ja, zie er gelukkig wel beter uit als die vent.
(al is daar niet zo heel veel voor nodig........)
Oorspronkelijk gepost door Timor83
Tsjah, waarom vraagt niemand me dan ook om video's te maken...![]()
Ja, waarom maak jij geen video's? Gewoon commentaar in duidelijk ABN zodat alle NL/BE leden het kunnen volgen. Op zich zou het ook in het engels kunnen, maar ik denk dat het voor jou makkelijker is om situaties in je moerstaal uit te kunnen leggen. Wat mij betreft zou ik dus graag video's van je zien!
Eigenlijk is het makkelijker voor mij om ze in het Engels te doen vanwege het jargon. Ik heb het laatste jaar zo goed als alleen in het Engels gecommuniceerd over poker, dus termen als "aas" of "boer" klinken zo raar voor mij nu
Anyway, het is natuurlijk niet aan mij om te beslissen of ik video's mag maken
Ja, Timor. Dat bedoelde ik eigenlijk ook. Je mag toch altijd een video maken en vervolgens een link in het forum achterlaten?
Het is natuurlijk helemaal mooi als je een video kan maken die vervolgens door Pokerstrategy op het netwerk wordt gezet. Nou ja, misschien iets voor de toekomst he...
Ik zou het wel relaxed vinden als er iemand video's maakt in het Nederlands en betreft dat jargon, dat lijkt me niet zo een probleem. Ace, jack moet te volgen zijn voor de kijkers
Gebruik je echt een moeilijke term, kun je altijd even een uitlegje geven.