Ga naar het forum
Vragen over de func...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Vragen over de functie als handjudge

21 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
1,372 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Het posten en laten beoordelen van handen heeft al menig speler naar een hoge limiet geholpen. Steeds meer spelers zien dit in en we zien in onze community dan ook een constante groei in het aantal geposte handen. Daarom zijn wij altijd opzoek naar enthousiaste leden om ons team van handbeoordelaars te versterken.

Werk jij zelf actief aan je spel en haal je er voldoening uit wanneer je andere leden uit de community vooruit kunt helpen met jouw inzichten? Ga je een discussie niet uit de weg, omdat dit je de mogelijkheid geeft om ook je eigen horizon te verbreden? Vind jij poker een geweldig spel en vind je het mooi handen te bekijken en verschillende mogelijkheden te bespreken met vrienden, bekenden en communityleden?

Dan is handbeoordelaar dé job voor jou! Momenteel zoeken we namelijk handbeoordelaars voor alle limieten en varianten, en met name voor NL SH en SnG's, om onze service verder te verbeteren.

Heb je vragen omtrent de functie van handbeoordelaar, de plaats in het team van onze community etc? Laat het weten in deze thread.

Wil jij je direct aanmelden als handbeoordelaar, neem dan contact op per e-mail:
Dutch@PokerStrategy.com

20 reacties
Timmaywin
Oldschool Grinder

Ik neem aan dat jullie ook een bepaalde eis stellen aan het niveau van een speler, behalve het feit dat hij/ zij bezig is met het verbeteren van zijn/ haar spel?

Aantoonbaar ROI op bepaalde limiet/sng?

Het lijkt me namelijk hartstikke leuk om handjudge te worden.

Thypo
PokerStrategist

ja ik zou zeer graag handjudge worden, maar
1. mijn niveau is nog zeer ondermaats.. en ik kan geen hoge limieten resultaten tonen..
mss voor de toekomst, gewoon uit interesse, wat zijn de eisen eigenlijk ongeveer?

venom313
PokerStrategist

is er ook een vergoeding voor

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door venom313

Je mag in een speciale skypechat meepraten.

Ik denk dat dit afhankelijk is van de kwaliteit waarmee je handen zult beoordelen ;)

Fladdermouse
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door caroline29632

Je mag in een speciale skypechat meepraten.

Really? _o:
Heb daar nog nooit iets van gemerkt. _rolleyes:
Misschien komt het wel omdat niemand met me wil praten. _frown:

caroline29632
BlackMember

:baby:

Mja nu je het zegt...
Is alleen voor video producers denk ik :P. Dunno, kzal is checken bij Melvin en als het mag voeg ik u toe Fladdertje.

:f_eek:

Ik word zeker structureel geweigerd, omdat ik alleen af en toe een SSS handje beoordeel. :D

Arjon
Oldschool Grinder

Voor zover ik weet is dat inderdaad een speciale vid-producers chat :)

Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Timmaywin
Ik neem aan dat jullie ook een bepaalde eis stellen aan het niveau van een speler, behalve het feit dat hij/ zij bezig is met het verbeteren van zijn/ haar spel?

Aantoonbaar ROI op bepaalde limiet/sng?

Het lijkt me namelijk hartstikke leuk om handjudge te worden.

Mocht je je aanmelden als handjudge betekent dat inderdaad nog niet direct dat je het ook zal worden. We zullen door middel van jouw verleden in de handjudgement boards en als je daar nog niet erg actief was of jij jezelf graag wil bewijzen een aantal test handjes.

Vergoedingen
Wat betreft de vergoedingen zijn er twee verschillende regelingen, afhankelijk van het limiet en de kwaliteit + ervaring.

Regeling 1:

• Geen financiele vergoeding
• toegang tot de monthly freelancer only free-roll tournaments
• Upgrade naar ELITE account (status +1)
• Special hand-judge hoodie na 500 judged hands

Regeling 2
• Een vaste vergoeding per maand

Wat betreft de skype chat, voor wie daar bij wil mag er ook bij :D

Ik hoop dat het je wat lijkt en dat we je binnenkort als nieuwe handjudge kunnen verwelkomen :)

yoshiwa
Elite Grinder

hoe lang moeten we rekenen voor we iets van reply op een mail krijgen?
want heb me kandidaat gesteld , maar nog geen antwoord :)

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Alle antwoorden worden verzameld waarna we alle reacties zullen inventariseren.

Iedereen die gereageerd heeft krijgt voor het einde van de week een bevestiging hiervan en een kleine update over de stand van zaken.

Daarna zullen we zo snel mogelijk met de kandidaten in gesprek gaan.

is dat emailadres btw hoofdlettergevoelig?
heb ook een mailtje gestuurd maar merkte net zonder de hoofdletters al denk ik niet dat het uitmaakt?

Nox

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hey Nox,

Voor zover ik weet maakt dat niks uit. Pin me er niet op vast maar voor zover ik weet maakt het niet uit of je al dan niet hoofdletters gebruikt (maakt toch nooit uit bij mailadressen?).

mvg pcbeem

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Nox, de hoofdletters zouden niets moeten uitmaken en het adres is eigenlijk sowieso met kleine letters..

ben het alleen zo gewend om PokerStrategy.com te schrijven, dat ik het automatisch doe _evil:

Je e-mail is overigens gewoon aangekomen _cool:

aaight, no problems then :)

Nox

yoshiwa
Elite Grinder

heb hier nogsteeds geen bevestiging van gehad , kan dat?

Nivlem
Oldschool Grinder

Hey yoshiwa,

Afgelopen maandag heb ik iedereen een e-mail gestuurd met de huidige status van het proces, ik kom er zojuist achter dat ik jouw e-mail hierbij heb gemist. Mijn excuses hier voor en ik zal je nu alsnog de bevestiging sturen.

Melvin

yoshiwa
Elite Grinder

happened :)
vind het echt positief dat jullie de fora zo van nabij opvolgen e.d
is goed om te voelen dat jullie zo begaan zijn met jullie community