Ik vraag om begrip en advies. Niet om ongerelateerde andwoorden
Oorspronkelijk gepost door japflap
![]()
Ongerelateerd? Je vraagt waar het mis gaat?! Dan word je netjes (EN begripvol) antwoord gegeven en dan ga je bijdehand zitten doen? Dan fik je toch lekker je bankroll weg?
hij wil juist geholpen worden. ik denk dat we met ze alle de pokersite moeten aanklagen ik denk dat hij rigged is. ik bedoel hij verliest AK tegen 25
dat kan echt niet hoor
bizarre is dat zelfs met AK vs 5 2 de kans "slechts" 65% is dat je met AK wint... in 35% ga je dus gewoon op je bek
vind ik niet zo heel raar hoor. je heb nog 2 levende kaarten. je hoeft er dus maar 1 te hitten en je staat al voor ook zit er nog straat kansen in.
Iedereen die met dit soort gedachten zit moet gewoon eens een simulatie doen van 100.000x kop of munt....
Je kunt er in een spreadsheet ook een variatie op schrijven met bv. 65-35-stiuaties en zo.
Ga dan eens kijken hoelang series verliezen soms kunnen worden en je kijkt heel anders aan tegen langdurigere verliesseries...
♠_cool:
Ik denk echt dat iedereen je echt wil helpen en dit geen ongerelateerde antwoorden zijn (behalve de popcorn fish ;-)).
Zoals iedereen aangeeft win je gewoon niet altijd! Vanaf dat je een kleine kans hebt om te verliezen zul je ooit eens verliezen. Soms zullen deze verliesbeurten paar keer na mekaar zijn en heb je een downswing.
Om deze swings op te vangen heeft deze site iets wat BankRollManagement heet. Als je dit volgt, dan wordt het al héél moeilijk om als winstgevende speler broke te gaan.
Daarnaast zijn misschien niet alle handen postflop even goed gespeeld? Daarom raad ik ook aan om handjes te posten op het handjudging forum.
Als je al deze tips negeert, dan denk ik dat dit topic wat nutteloos wordt..
Groet!
![]()
Tief nou maar lekker heel snel op.
Maar waarschijnlijk zien we je binnenkort toch niet meer terug omdat je broke bent.
Knuppel
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Iedereen die met dit soort gedachten zit moet gewoon eens een simulatie doen van 100.000x kop of munt....Je kunt er in een spreadsheet ook een variatie op schrijven met bv. 65-35-stiuaties en zo.
Ga dan eens kijken hoelang series verliezen soms kunnen worden en je kijkt heel anders aan tegen langdurigere verliesseries...
♠_cool:
Ik ga ook eens uittesten of ik zoiets kan in Excel
Hey Japflap,
Ik begrijp je situatie, het is erg vervelend wanneer het zo loopt en je goede handen niet standhouden.
Er worden echter een aantal goede dingen genoemd hier in de thread, waar je zeker even kritisch naar moet kijken om op lange termijn succesvol te zijn.
groetjes,
lanfear
Oorspronkelijk gepost door martojo124
![]()
Tief nou maar lekker heel snel op.
Maar waarschijnlijk zien we je binnenkort toch niet meer terug omdat je broke bent.Knuppel
haha rustig joh. ik kan het niet erg vinden er is weer een vis bij in de grote boze zee.
Hij reageert gewoon elke keer zo respectloos als iemand de tijd voor hem neemt, vind ik echt niet kunnen, maar misschien is het wel een trolololololol
ik begrijp je helemaal maar als je zo reageert berijk je er zo weinig mee
ik lach er juist om. alles is rigged niks ligt aan mij en het is een kwestie van tijd tot ik multi miljonair ben.