Unibet al bekeken?
Op Pokerstars heb je nog wel freerolls. Deze zijn de 'The League'. Je begint hier met Elementery en je kan doorstoten dmv. leaderboard naar High School. De vraag is: wil je jouw tijd erin steken? Prijzenpot $ 10 en # speler 7000+
Oorspronkelijk gepost door BEoWulf1979
Op Pokerstars heb je nog wel freerolls. Deze zijn de 'The League'. Je begint hier met Elementery en je kan doorstoten dmv. leaderboard naar High School. De vraag is: wil je jouw tijd erin steken? Prijzenpot $ 10 en # speler 7000+
Klopt ,alleen is de elementary de enige echte freeroll en de andere 3 levels niet.
Deze toernooien zijn in de plek gekomen voor de open school league en premier league. Er zijn nu 4 in plaats van 2 leagues. Laagste is dus de elementary die iedereen kan spelen.
De andere 3 , oplopend in level en prijzenpot, zijn high school , university en masters. Om hier aan mee te mogen doen moet je o.a. lid zijn van de PSO en bij de laatste 2 ook nog aanvullende voorwaarden om recht op prijzengeld te hebben.
Je kunt ook satelietes spelen om een ticket voor de hogere leagues te bemachtigen.
Je hoeft er helemaal niet veel tijd in te steken want je kunt maximaal 52 toernooien in de maand spelen, die loopt van de 5e t/m de 30ste , en daarvan tellen alleen de 15 beste mee voor het klassement. Dus als je een beetje kunt spelen dan heb je haast aan 1 toernooi per dag wel genoeg.
Hoewel ik nieuwe concept op zich een hele verbetering vindt t.o.v. de oude leagues zitten er hier ook nog wel wat minpunten aan.
In de oude OSL kon ik eigenlijk altijd gemakkelijk in het geld komen aan het eind van de maand. Dat is nu een heel stuk lastiger geworden. Een plek aan het eind van de maand die je het recht geeft om te promoveren hoeft niet per definitie een plek in het geld te zijn. Je kunt dus promoveren naar een hoger level zonder een cent er voor te krijgen.
Maar het is nog in de ontwikkelfase en ik verwacht binnenkort een evaluatie en eventueel aanpassingen.
1 aanpassing hebben ze al gedaan. In het begin was het erg gemakkelijk je te kwalificeren voor het maandelijkse big bang toernooi. Dat hebben ze nu al weer een stuk moeilijker gemaakt maar nog niet echt onmogelijk. Dus via die weg kan ik toch nog elke maand wat cashen tot nu toe.
Hoe begin je juist aan die 'The League', ik kan momenteel niet op pokerstars om het op te zoeken in de tournament tab, moet je hier eerst iets voor doen om eligible te zijn?
Hangt er van af wat je wilt. Wil je alleen de freeroll spelen , dus de Elementary level hoef je niks te doen. Je kunt het toernooi in de lobby vinden , wordt 6 x per dag gespeeld , om 7.05 , 11.05 ,15.05 , 19.05 , 23.05 en 03.05 .
Wil je echt om de prijzen voor het klassement gaan spelen en eventueel promiveren naar de hogere levels moet je lid zijn van de pokerschoolonline. Dit is vrij eenvoudig en levert meer voordelen op. Zo krijg je elke week een aantal scratchkaarten waar je ook weer prijzen mee kunt winnen zoals toernooitickets en zelfs een deel van de jackpot. Als deze PSO er niet was denk ik niet dat ik nog vaak op PS zou komen.
Je kunt bij de PSO komen door op de tab "school" te klikken. Je vindt deze aan de rechterkant zijkant van de PS lobby en dan onderaan.
Het is vrij intressant alllemaal snap er vrij weinig van verder wie kannmij dat eve uitleggen wat ik hier moet doen??
Je hoeft in deze thread niks te doen. Hier worden tips gegeven op welke pokerrooms je de beste freerolls kan vinden.